۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷
کد مطلب : ۳۲۳۸۳
فرماندار شهرستان شهرکرد:

آسيب هاي اجتماعي با تقسيم کار در دستگاه هاي اجرايي کاهش خواهد يافت

فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: آسيب هاي اجتماعي با استفاده از تقسيم کار در دستگاه هاي اجرايي کاهش خواهد يافت که لازم است در اين راستا کارگروه هايي نيز در سطح شهرستان تشکيل گردد.
آسيب هاي اجتماعي با تقسيم کار در دستگاه هاي اجرايي کاهش خواهد يافت
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ حميد ملك پور فرماندار شهرستان شهرکرد اظهار کرد: در راستاي اجراي اين طرح ملي ۱۷ كارگروه توسط ۱۷ دستگاه اجرايي در سطح استان و شهرستان تشكيل مي‌شود.

وي افزود: اين طرح از سوي وزارت كشور به استان ابلاغ شده كه هدف از اجراي آن كاهش آسيب‌هاي اجتماعي با استفاده از تقسيم كار در دستگاه‌هاي اجرايي است.

فرماندار شهرستان شهركرد با اشاره به كارگروه‌ها بيان كرد: حاشيه‌نشيني و بافت‌هاي فرسوده كه از سوي ستاد بازآفريني شهري پايدار يا راه و شهرسازي شهرستان تشكيل و هدف آن فعال‌سازي نهادهاي تسهيل‌گر، ارتقاي شاخص امنيت اجتماعي و عمومي در اين مناطق و فعال‌سازي تشكل‌هاي غيردولتي در اين مناطق است.

ملك پور خاطرنشان كرد: كارگروه ديگر اعتياد است كه دستگاه متولي آن شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان و هدف از آن توسعه و ارتقاي حمايت‌هاي اجتماعي از معتادان بهبوديافته و خانواده آ‌ن‌ها، اصلاح و ارتقاي شيوه‌هاي مبارزه با مواد مخدر، كاهش دسترسي به مواد مخدر و روان‌گردان‌هادر محيط‌هاي هدف به ويژه اطراف مدارس، دانشگاه‌ها و محيط‌هاي عمومي است.

وي تصريح كرد: كارگروه طلاق از سوي فرهنگ و ارشاد تشكيل كه هدف از آن ايجاد زمينه آموزش مهارت‌هاي زندگي در دوران جواني و بهبود و افزايش خدمات آزمايشگاهي قبل از ازدوج است.

فرماندار شهرستان شهركرد افزود: كارگروه مفاسد اخلاقي و اجتماعي از سوي ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكرشهرستان، زنان سرپرست خانوار از سوي اداره بهزيستي، زندانيان و خانواده آن‌ها از سوي اداره زندان‌ها، آسيب‌ها و تهديدهاي امنيت اجتماعي از سوي اداره كل اطلاعات و اختلالات رواني و رفتارهاي پرخطر از سوي مركز بهداشت شهرستان تشكيل مي‌شود.

ملك پور بيان داشت: آسيب‌هاي اجتماعي كودكان از سوي اداره كار، تعاون و رفاه اجتماعي، آسيب‌هاي اجتماعي دختران جوان از سوي اداره ورزش و جوانان، آسيب‌هاي اجتماعي محيط‌هاي دانش‌آموزي از سوي اداره آموزش و پرورش، مسائل اجتماعي و فرهنگي محيط‌هاي دانشگاهي از سوي دانشگاه شهركرد و آسيب‌هاي فضاي مجازي از سوي پليس فتا بررسي مي‌شود.

وي با اشاره به ديگر كارگروه‌ها ادامه داد: نارضايتي از كاركرد نظام اداري و اجرايي از سوي سازمان مديريت و برنامه‌ريزي، بي‌اعتمادي اجتماعي از سوي صدا و سيما، مصرف مشروبات الكلي از سوي دفتر امور اجتماعي و فرهنگي فرمانداري و امنيت عمومي «سرقت، نزاع، خشونت، پرخاشگري و قتل» از سوي فرماندهي انتظامي و ناحيه مقاومت بسيج تشكيل ميشود

انتهاي پيام1022ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۰۷:۲۵

25 Jan 2020