۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۱
کد مطلب : ۳۴۳۶۳
فرمانده نيروي انتظامي بروجن در نشست توجيهي نامزدهاي انتخابات شوراها:

نامزدها مراقب فضاي مجازي باشند/برخي ها مرتکب تخلفات انتخاباتي شده اند/بانوان در چاپ پوستر دقت کنند

فرمانده نيروي انتظامي بروجن با تاکيد به نامزدهاي انتخابات براي مراقبت از فضاي مجازي، گفت: به گوشمان مي رسد برخي از نامزدها با پخش هداياي تبليغاتي در مجالس و تشويق براي حضور مختلط دختران و پسران در محل تشکيل جلسات مرتکب تخلفات انتخاباتي مي شوند.
نامزدها مراقب فضاي مجازي باشند/برخي ها مرتکب تخلفات انتخاباتي شده اند/بانوان در چاپ پوستر دقت کنند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، سرهنگ غلامعلي شکري در نشست توجيهي نامزدهاي انتخابات شوراهاي شهر شهرستان بروجن، گفت: جاي بسي خوشحالي است افرادي در مسند تصميم گيري شهرستان قرار مي گيرند که صاحب عقل و درايت هستند.

وي گفت: طبق قانون ماده ۱۶ انتخابات، نيروي انتظامي به عنوان ضابطه دادگستري هستند و به صراحت هم اعلام شده است ماموران نيروي انتظامي موظف و مکلف در جهت تامين نظم و امنيت انتخابات، حفاظت از صندوق هاي راي و جلوگيري از هرگونه بي نظمي هستند.

شکري با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري، گفت: انتخابات يک وسيله چند منظوره براي به نمايش گذاشتن اقتدار کشور و همچنين سرنوشت يک حاکميت در انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي شهر است.

وي با بيان اين که حضور مردم مانع تعرض دشمن و باعث مصونيت کشور مي شود، گفت: رهبر معظم انقلاب به مردم توصيه دارند مشارکت در انتخابات و عزم راسخ خود را حفظ و دشمن را مايوس کنند.

۲۳ ميليون نفر بازيگر فضاي مجازي هستند

شکري در ادامه با بيان اين که نامزدهاي انتخابات نيز بايد براي پيشرفت کشور به مردم قول دهند، افزود: طبق فرمايش رهبر انقلاب نامزدهاي انتخابات براي توسعه اقتصادي، بازکردن گره ها و مشکلات مردم نبايد نگاهشان به بيرون از کشور باشد.

فرمانده نيروي انتظامي شهرستان بروجن ضمن بيان اين که ۲۳ ميليون نفر در کشور جمهوري اسلامي بازيگر فضاي مجازي هستند، گفت: ۱۹ ميليون از اين تعداد نوجوانان و جوانان هستند.

نامزدها مراقب فضاي مجازي باشند

وي گفت: از ۱۸۰ هزار کانال تگرامي ۲۱ درصد مربوط به کانال هاي ضد ديني و تروريستي است که اهداف براي نظام مقدس جمهوري اسلامي دارند.

شکري با تاکيد به نامزدهاي انتخابات براي مراقبت از فضاي مجازي، گفت: چند کانديداي شهرستان تبليغات زود هنگام را آغاز کرده اند که ما آنها را احضار کرده و تعهد مي گيريم به معناي اين که اگر اين عمل تکرار شود تحويل مقامات قضايي خواهند شد.

شکري گفت: به گوشمان مي رسد برخي از نامزدها با پخش هداياي تبليغاتي در مجالس و تشويق براي حضور مختلط دختران و پسران در محل تشکيل جلسات مرتکب تخلفات انتخاباتي مي شوند.

برگزاري جشن در تالارها بدون مجوز پليس ممنوع است/بانوان در چاپ پوستر دقت کنند

وي با بيان اين که تشکيل جشن و مراسم در مکان هاي عمومي و تالارها بدون مجوز از پليس اطلاعت و امنيت ممنوعيت دارد، گفت: نامزدها در چاپ پوستر و بنرها برابر با قانون عمل کنند؛ بانوان در چاپ پوستر نهايت حجاب و عفاف را رعايت کنند. اگر مشاهده شود عکس نامناسبي چاپ شده برابر قانون برخورد مي کنيم.

شکري با تاکيد بر رعايت حال مردم شهر از سوي نامزدها، افزود: نامزدها در اولين فرصت اسامي مسئولين ستادها را بايد به پليس انتظامي ارائه دهند.

وي تاکيد کرد: اگر درکانال هاي فضاي مجازي عليه مقام معظم رهبري و امام راحل کوچکترين توهيني صورت گيرد و خط قرمزي شکسته شود فرد خاطي را به مقامات قضايي معرفي کرده و با اعلام جرم شديدا برخورد مي کنيم.

انتهاي پيام/۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۴۰:۰۰

15 Jan 2020