۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱
کد مطلب : ۳۰۴۹۳
سرپرست دانشگاه پيام نور چهارمحال و بختیاری:

فضاسازي مناسب باعث افزایش ميل و رغبت دانشجويان می‌شود

سرپرست دانشگاه پيام نور چهارمحال و بختیاری گفت: با فضاسازي مناسب و نصب بنر موفقيت‌ها و مزيت‌هاي تحصيلي دردانشگاه پيام نور در معرض ديد دانشجويان و همچنين دعوت از دانشجويان موفق در زمينه‌هاي تحصيلي بالاتر، فرهنگي و ورزشي و حضور در برنامه باعث ايجاد ميل و رغبت بيشتر دانشجويان مي‌شود.
فضاسازي مناسب باعث افزایش ميل و رغبت دانشجويان می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد، جلسه شوراي فرهنگي دانشگاه پيام نور با محوريت تشکيل ستاد استقبال دانشجويان جديدالورود، بزرگداشت هفته دفاع مقدس و برگزاري مراسمات محرم و صفر تشکيل گرديد.

دکتر حسينعلي قجري سرپرست دانشگاه پيام نور چهارمحال و بختیاری در این جلسه ضمن عرض سلام و تشکر از حضور مدعوين اظهار کرد: تشکيل ستاد استقبال در همه مراکز و واحدهاي استان و برنامه‌ريزي ويژه جهت استقبال از دانشجويان جديدالورود و همچنين خلق يک محيط مناسب در همان بدو ورود دانشجو به دانشگاه، باعث ايجاد ديد مثبت به دانشگاه و تمايل به ادامه تحصيل در دانشجو مي‌شود.

وی با تأکيد بر نزديک بودن هفته دفاع مقدس و ايام محرم و صفر در آغاز سال تحصيلي، افزود: برپايي غرفه‌هاي دستاوردهاي پژوهشي و فناورانه دانشجويان، حجاب و عفاف، ايستگاه سلامت و غرفه‌هاي مشاوره در نيمه نخست مهرماه باعث اشتياق و حضور فعال دانشجو در برنامه‌‎هاي فرهنگي و ساير فعاليت‌هاي علمي و مذهبي خواهد بود.

دکتر قجري با اشاره به برگزاري مراسم استقبال دانشجويان جديدالورود همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در مهرماه خاطرنشان کرد: با فضاسازي مناسب و نصب بنر موفقيت‌ها و مزيت‎هاي تحصيلي در دانشگاه پيام نور در معرض ديد دانشجويان و همچنين دعوت از دانشجويان موفق در زمينه‌هاي تحصيلي بالاتر، فرهنگي و ورزشي و حضور در برنامه باعث ايجاد ميل و رغبت بيشتر دانشجويان مي‌گردد.

در ادامه اعضاي شوراي فرهنگي در خصوص موارد مطرح شده در جلسه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۵۳:۵۱

16 Jan 2020