۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳
کد مطلب : ۳۴۴۵۳
تحلیلی بر صحبت های بخشدار ميانکوه از توابع شهرستان اردل

آقای بخشدار! مشکل برجام شعار "مرگ بر آمریکا و اسرائیل" نبود/ شما معضل آب مردم میانکوه را حل کنید

آقاي بخشدار ارتقاء توان موشکي جمهوري اسلامي در راستاي سياست‌ها و تدابير کلان نظام در حال انجام است و ارتباطي به برجام ندارد در حال حاضر شما پيگير مشکلات کشاورزان و مردم منطقه ميانکوه باشيد چراکه اين روزها مردم منطقه حتي آب سالم براي خوردن هم ندارند.
آقای بخشدار! مشکل برجام شعار "مرگ بر آمریکا و اسرائیل" نبود/ شما معضل آب مردم میانکوه را حل کنید
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، در دومين مناظره انتخاباتي نامزدهاي رياست جمهوري حسن روحاني در اظهاراتي ضمن دفاع از توافق هسته اي، گفت: روي موشک شعار نوشتند و شهر زيرزميني نشان دادند که برجام را به هم بزنند.

سخن روحاني اين روزها بحث داغ تريبون برخي مسئولان شده است، امام‌داد شهبازي بخشدار ميانکوه از توابع شهرستان اردل در همايش بزرگداشت روز معلم در آموزش و پرورش بخش ميانکوه این موضوع را مطرح کرد.

شهبازي گفت: شعار هاي مرگ بر اسرائيل و مرگ برآمريکا روي موشک هاي ايران علل اصلي به نتيجه نرسيدن برجام بوده است.

ممکن است بگوئيد که با نمايش اقتدار موشکي کشورمان مشکلي نداريد و اعتراض جنابعالي اين است که چرا روي موشک‌ها، شعار مرگ بر آمريکا، و مرگ بر اسرائيل نوشته‌اند؟! که بايد پرسيد؛ مگر آمريکا و اسرائيل دشمنان قسم‌خورده ايران اسلامي و مردم اين مرز و بوم نيستند؟ و مگر با صراحت بر کينه ديرينه خود و ضرورت براندازي کشورمان تاکيد نمي‌ورزند؟ بنابراين چرا بايد در مقابل ابراز دشمني آنها ساکت باشيم و توان نظامي و قدرت مقابله خود را به رخ آنها نکشيم؟ آيا نمايش موشک‌هاي پيشرفته ساخت خودمان در تونل‌هاي زيرزميني که بلافاصله با ابراز وحشت و نگراني عميق آمريکا و اسرائيل روبرو شد، اطمينان بخشيدن به مردم و آرامش خاطر آنان در مقابل تهديدهاي دشمن را به دنبال ندارد؟ اگر پاسخ مثبت است، چرا نبايد اين توان موشکي به نمايش درآيد؟ و اگر پاسخ منفي است، بايد توضيح بدهيد چه اصراري داريد که کشورمان را در مقابل دشمنان، ضعيف و ناتوان معرفي کنيد؟!

آقاي بخشدار حالا شما بگوئيد که چه شعاري روي موشک هاي ايران بنويسيم... شعاري بنويسيم که عزتمان زير پا رود؟

اما آقاي بخشدار ارتقاء توان موشکي جمهوري اسلامي در راستاي سياست‌ها و تدابير کلان نظام در حال انجام است و ارتباطي به برجام ندارد در حال حاضر شما پيگير مشکلات کشاورزان و مردم منطقه ميانکوه باشيد چراکه اين روزها مردم منطقه حتي آب سالم براي خوردن هم ندارند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۳۲:۴۱

28 Dec 2019