۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶
کد مطلب : ۲۶۹۹۳
مديرکل تعاون،کارورفاه اجتماعي استان؛

به بار نشستن برجام نشان از اقتدار ملت ايران است

مدير کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي چهارمحال و بختياري گفت: به بار نشستن برجام، نشان از اقتدار ملت ايران است که توانست تحريم‌هاي ظالمانه را در هم شکند.
به بار نشستن برجام نشان از اقتدار ملت ايران است
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر، سيد عباس جزايري مديرکل تعاون،کارورفاه اجتماعي استان با اشاره به اينکه برجام در اشتغال نيز تاثير گذار خواهد بود اظهار کرد: هدف دولت در راستاي اجرايي شدن برجام اين بود که رونق خوبي در زمينه اشتغال پايدار، مهار تورم و رفع مشکلات جاري به وجود آيد.

جزايري با اشاره به اينکه دولت بايد نظارت لازم بر چگونگي هزينه کردن منابع ارزي داشته باشد، تصريح کرد: لازم است منابع ارزي بلوکه شده با فعاليت دبيرخانه اشتغال و سرمايه گذاري هر استان و همکاري استانداري‌ها در مسير صحيح هزينه شده تامنجر به رونق اقتصادي شود.

مديرکل تعاون،کارورفاه اجتماعي استان خاطر نشان کرد: با مديريت اقتصادي، اين منابع ارزي در راستاي پتانسيل‌هاي موجود هر استان و در حوزه‌هاي اشتغال و سرمايه‌گذاري، توليد و صنعت هزينه شوند.

وي با اشاره به اينکه چهارمحال و بختياري قطب گردشگري کشور محسوب مي‌شود، بيان داشت: لازم است با برنامه‌ريزي صحيح،اين منابع در راستاي اين پتانسيل‌ها به کار گرفته شوند.

سيد عباس جزايري افزود :لازم است با مديريت اقتصادي، منابع ارزي بلوکه شده در راستاي پتانسيل‌هاي موجود هر استان و در حوزه‌هاي اشتغال و سرمايه‌گذاري، توليد و صنعت هزينه شوند.

وي تأکيد کرد: مديران ادارات زيرمجموعه وزارت تعاون،کارورفاه اجتماعي در استان بايد با رويکرد استفاده از ظرفيت ها وپتانسيل هاي پسا برجام بتوانند در رونق کسب و کار ، گامهاي اساسي بردارند.

انتهاي پيام1020ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۵۲:۴۱

15 Feb 2020