۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
کد مطلب : ۲۹۹۶۳
فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

حرکت بسيج در راستاي راهبرد ولايت است

فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری: بسيج را متعلق به کل جامعه کساني دانست که دل در گرو انقلاب اسلامي و ولايت دارند و هرکجا احساس کردند خلاءای وجود دارد، با روحيه انقلابي وارد عمل مي‌شوند.
حرکت بسيج در راستاي راهبرد ولايت است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از مشکات برين؛ سردار رضا محمدسليماني فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) در افتتاحيه آئين افتتاحيه دوره ياوران ولايت بسيج دانش‌آموزي چهارمحال و بختياري، اظهار کرد:‌ بسيج بدست امام راحل (ره) و متناسب با نوع نياز انقلاب و همزاد با انقلاب و متناسب با تهديدات و خاستگاه انقلاب اسلامي تشکيل و وارد عمل شد.

وی با اشاره به تهديدات فراروي انقلاب اسلامي و راهکارهاي مقابله با آنها، عرصه‌هاي فعاليت بسيج را گسترده دانست و افزود: گاهي بسيج در جبهه فرهنگي مورد نياز است که لباس متناسب با آن جبهه را مي‌پوشد و گاهي نيز در جنگ نرم مورد نياز است، که متناسب با اين عرصه وارد ميدان مي‌شود و گاهي نيز در حوزه سازندگي وارد شده و کمر به همت به محروميت‌زدايي از چهره مناطق نيازمند مي‌زدايد.

وي، بسيج را متعلق به کل جامعه و کساني دانست که دل در گرو انقلاب اسلامي و ولايت دارند و هرکجا احساس کردند خلاءاي وجود دارد، با روحيه انقلابي وارد عمل مي‌شوند و مشکلات را از سر راه بر مي‌دارند.

فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) تصريح کرد: بسيج در استان ما در بخش سازندگي وارد عمل شده و در مورد اقتصاد مقاومتي تنها دستگاهي است که صادقانه وارد ميدان شده و عمل مي‌کند.

وي، تأکيد کرد: هرجايي بسيج وارد عمل شده، انقلابي بوجود آمده است و هرجا بسيج بوده، پويايي و نشاط و حرکت نيز بوده است، بسيج با راهبرد ولايت حرکت مي‌کند و تا عمق هدف نيز مي‌رود.

سردار محمدسليماني، خطاب به شرکت‌کنندگان دوره آموزشي ياوران ولايت بسيج دانش‌آموزي، اظهار کرد: شما دانش‌آموزان بسيجي بايد خود را براي جهاد علمي بزرگ آماده کنيد.

فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) گفت: الان ما بايد تراز انقلاب اسلامي باشيم، روز به روز رشد علمي و سياسي و مذهبي خود را بايد افزايش بدهيم، بسيجي ما بايد ظاهر، اخلاق، کردار، رفتار و نجابت فاطمي و زينبي داشته باشد.

وي، در پايان ابراز اميدواري کرد؛ دانش‌آموزان شرکت‌کننده در دوره طرح ولايت، ان شاءالله از اين فرصت‌ها استفاده کنند و بدانند که آينده از آن جوانان است، به شرطي که متناسب با ديدگاه‌هاي ارزشي انقلاب رشد کنند و بر نهادينه کردن آرمان‌هاي اصيل اسلامي پافشاري نمايند.

دوره آموزشي طرح ياوران ولايت با حضور 320 نفر از فرماندهان واحدهاي مقاومت بسيج دانش‌آموزي پيشگام دختر استان چهارمحال و بختياري در دبيرستان نمونه دخترانه پژوهش شهرکرد آغاز شد.

انتهاي پيام1026ج /1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۴۸:۵۷

11 Mar 2020