۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷
کد مطلب : ۳۱۹۳۳
گفتگو با کارآفرين بسيجي:

اشتغالزايي شيرين با توليد سالانه 2 تن عسل/امنيت زنبورداران در چهارمحال وبختياري تامين نيست

کارآفرين بسيجي بروجني ضمن بيان اين که محصولات توليد شده خود را در فروشگاه هاي مخصوص تهران، اصفهان، زرين شهر، مبارکه و بروجن توزيع مي کنم، گفت: چهار نمونه عسل کنار، گون زرد، گون گز و عسل بامون توليد مي کنم.
اشتغالزايي شيرين با توليد سالانه 2 تن عسل/امنيت زنبورداران در چهارمحال وبختياري تامين نيست
به گزارش جهانبین نیوز، سيد ظهراب صالحي در گفتگو با خبرنگار کلار، با بيان اين که از واحد خودکفايي سپاه بروجن ۲۰ ميليون تسهيلات دريافت کردم، اظهار داشت: سالانه در حدود ۲ تن عسل توليد مي کنم.

صالحي ضمن بيان اين که محصولات توليد شده خود را در فروشگاه هاي مطرح تهران، اصفهان، زرين شهر، مبارکه و بروجن توزيع مي کنم، گفت: چهار نمونه عسل کنار، گون زرد، گون گز و عسل بامون توليد مي کنم.

وي، عسل توليد شده خود را مارک سبزه کوه چهارمحال و بختياري عنوان کرد و گفت: عسل سبزه کوه چهارمحال وبختياري با مارک استاندارد مورد تاييد همه فروشگاه ها در کشور است.

زمينه اشتغال ۳ نفر را به صورت مستقيم فراهم کردم

اين کار آفرين بسيجي تسهيلات اقتصاد مقاومتي را در اشتغالزايي بسيار موثر دانست و گفت: در اين کار توانسته ام زمينه اشتغال ۳ نفر را به صورت مستقيم فراهم کنم.

صالحي در ادامه با بيان اين که چندين نفر به صورت غير مستقيم در بازار کار از اين محصولات بهره برداري مي کنند، گفت: به جواناني که دنبال شغل هستند توصيه مي کنم از ظرفيت تسهيلات اقتصاد مقاومتي استفاده کنند.

وي با تاکيد براي بر اين که امروز مردم نياز به محصولات غذايي با کيفيت دارند، گفت: پيش از اين که از کارگاه و دستگاه فرآوري محروم بودم در توليد عسل محدوديت داشتم اما اکنون با دريافت تسهيلات اقتصاد مقاومتي محصولات با کيفيت توليد مي کنم و با قيمت مناسب هم به فروش مي رسانم.

با ۱۵۰ کلني زنبور عسل مشغول فعاليت هستم

صالحي با بيان اين که با ۱۵۰ کلني زنبور عسل مشغول فعاليت هستم، گفت: تنها راه تشخيص عسل طبيعي و غير طبيعي از طريق آزمايش و يا اعتماد به زنبور دار حاصل مي شود.

امنيت زنبورداران در جهارمحال وبختياري تامين نيست

اين کارآفرين بسيجي با اشاره به مشکلات زنبور داري، افزود: امنيت زنبورداران متاسفانه در جهارمحال وبختياري تامين نيست؛ برخي از کلني هاي ما را به سرقت برده اند.

وي با اشاره به اين که در زمان دولت سابق زنبور دار را بيمه مي کردند، افزود: اما متاسفانه اکنون همکاري نمي کنند؛ نه زنبور دار و نه زنبور را بيمه نمي کنند.

صالحي به اشاره به اين که از ماه آذر تا فروردين ماه با تلفات زنبور مواجه هستيم، گفت: يک زنبور دار ۳۰ درصد زنبورهايش در سال تلف مي شوند که متاسفانه اکنون توجهي از سوي مسئولين اين دولت نمي شود.

براي درمان بيماري کندو انتظار کمک داريم

صالحي گفت: از مسئولان انتظار داريم براي درمان بيماري هاي کندو با نوار آپستان به زنبورداران کمک کنند.

وي با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري، افزود: اقتصاد مقاومتي تنها راه نجات ما و شاه کليد حل مشکلات اقتصادي کشور است.

اين کارآفرين بسيجي با اشاره به اين که طرح هاي اقتصاد مقاومتي کشور را از وابستگي و احساس نياز به خارج دور مي کند، تصريح کرد: تحقق اقتصاد مقاومتي مي تواند همه مشکلات اقتصاد کشور را مرتفع کند.

صالحي بيان کرد: اتکاء به ظرفيت هاي داخلي کشور زمينه اشتغال و توليد را فراهم کرده و دست بيگانگان را از کشور کوتاه مي کند.

انتهاي پيام1026ج /540 ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۱۲:۵۶

24 Jan 2020