۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹
کد مطلب : ۲۷۱۵۴
مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري چهارمحال و بختياري خبر داد

موزه بلديه در بروجن گشايش يافت

مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري چهارمحال و بختياري گفت: به مناسب سي و هفتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي صبح امروز موزه بلديه در پل مصلي بروجن گشايش يافت.
موزه بلديه در بروجن گشايش يافت
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري چهارمحال و بختياري ضمن تبريک به مناسبت فرارسيدن دهه مبارک فجر از گشايش موزه بلديه به مناسب سي و هفتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي امروز در محل پل مصلي بروجن خبر داد.

بهمن عسگري سوادجاني گفت: مرمت، احداث و تکميل موزه با اعتباري بالغ‌بر هشت ميليارد ريال به بهره‌برداري رسيد.

وي اين بنا را در زميني به مساحت يک هزار و ۶۰۰ متر مربع و زيربناي ۷۰۰ متر مربع عنوان کرد و گفت: اين موزه در سه بخش صنايع دستي شامل هشت غرفه ورک شاپ، مردم‌شناسي از قبيل ادوات کشاورزي و تجهيزات گذشتگان و اسناد، نقشه، کروکي‌هاي شهري، مکاتبات و مصالح شهرسازي قابل بازديد براي عموم مي‌باشد.

عسگري سوادجاني ساعت بازديد از اين موزه را ساعت هشت صبح لغايت ۱۷ بعدازظهر اعلام کرد و اذعان داشت: موزه بلديه جزء موزه‌هاي مشارکتي به شمار مي‌رود که اين اداره کل با همکاري شهرداري بروجن اقدام به اين امر نمود.

وي پخش موسيقي سنتي و محلي به صورت زنده و پخت آش محلي را از جمله برنامه‌هايي عنوان کرد که در حاشيه اين افتتاحيه برگزار شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۵۰:۳۵

29 Dec 2019