۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹
کد مطلب : ۳۸۱۳۴
به دنبال اعتراض برخی از ساکنان صورت گرفت

تعيين ضرب‌الاجل براي اتمام عمليات سنگ‌بري در ميرآباد

فرماندار شهرکرد، در خصوص فعاليت سنگ‌شکن در منطقه ميرآباد که صداي آن براي شهروندان ايجاد مزاحمت کرده است، گفت: زميني در اين منطقه در سال‌هاي گذشته به شرکت تعاوني واگذار شده و اين شرکت نيز اين زمين را بين اعضاي خود تقسيم کرده است.
تعيين ضرب‌الاجل براي اتمام عمليات سنگ‌بري در ميرآباد
به گزارش جهانبین نیوز؛ حميد ملک پور فرماندار شهرستان شهرکرد در گفتگو با خبرنگار بام ايران خبر؛ اظهار کرد: تعدادي از اعضا کار سنگ‌بري را انجام داده‌اند، اما هنوز چند عضو باقي‌مانده که درخواست تکميل فرآيند سنگ‌بري را داشتند.

فرماندار شهرستان شهرکرد عنوان داشت: به‌منظور تکميل فرآيند سنگ‌بري در زمين مذکور، ساعت مشخصي از روز بين ساعت ۸:۳۰ صبح تا ساعت ۱۳ ظهر اجازه فعاليت به اين سنگ‌شکن داده شده تا هم مشکل اين شهروندان حل شود و هم کمترين مزاحمت را براي مردم ايجاد کند.

ملک‌پور با اشاره به اينکه شيب اين زمين زياد بوده و سنگ‌هاي موجود در منطقه حتماً بايد بريده شود تا مالکان بتوانند عمليات ساختما‌ن‌سازي را آغاز کنند، اضافه کرد: پيشنهاد شد از روش‌هاي ديگري غير از پيکور استفاده شود ولي جنس سنگ به‌گونه‌اي است که امکان اين اقدام وجود ندارد.

وي خاطرنشان کرد: اعضاي اين شرکت تعاوني دو هفته از شنبه تا چهارشنبه وقت دارند تا سريعاً فرآيند سنگ‌بري با پيکور را به اتمام برسانند، بعدازظهرها و تعطيلات آخر هفته اجازه کار ندارند و اين مهلت به‌هيچ‌عنوان تمديد نخواهد شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۴۷:۴۰

3 Jan 2020