۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
کد مطلب : ۳۲۱۹۴
امام جمعه شلمزار:

فتح حلب نقطه آغازي بر نابودي اسرائيل است

امام جمعه شلمزار در خطبه هاي نماز جمعه اين شهر مهمترين اتفاقات سياسي، فرهنگي و اجتماعي هفته گذشته و رخداد هاي پيش رو در هفته آينده را مورد بحث و بررسي قرار داد.
فتح حلب نقطه آغازي بر نابودي اسرائيل است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار، حجت الاسلام سلطانزاده در خطبه هاي نماز جمعه شلمزار و در آستانه ولادت باسعادت حضرت ختم المرسلين صلوات الله عليه و عليهم اجمعين به شرايط تقوا داشتن اشاره کرد و گفت: اصل تقوي بر ترک محرمات الهي و انجام واجبات الهي بنا نهاده شده است که هر کسي در انجام اين دو امر مداومت ورزد انشاء الله داراي تقواي الهي است و از رستگاران است.


امام جمعه شلمزار در ادامه خطبه اول به شرايط انجام کار اشاره کرد و بيان داشت هر کس هر کاري را انجام دهد که اصول، شرايط ، فلسفه و ....آن را نداند ضرر و زيان کرده است و لازم است انسان دست به هر کاري که مي زند فقه آن را بداند و کسي که بدون علم و دانستن مسائل فقهي امور دست به انجام کاري بزند در روايت است که مانند الاغي است که گرد سنگ آسيابي مي چرخد و هيچ پيشرفت و تعالي در کارش نيست.


حجت الاسلام سلطانزاده در آغاز خطبه دوم نماز جمعه شلمزار به روز ۲۶ آذر که روز حمل و نقل نامگذاري شده است اشاره کرد و اين روز را به فعالان اين عرصه خصوصا رانندگان زحمتکش تبريک گفت.
وي با تبريک فرارسيدن ميلاد با سعادت پيامبر اسلام و امام صادق عليه السلام موسس مذهب تشيع به اتفاقات روي داده در زمان ولادت پيامبر اشاره کرد و افزود: شکستن کاخ کسري، خشک شدن درياچه ساوه و خاموشي آتشکده پارس که ۱۰۰۰سال به طور مداوم آتش آن روشن بود نشانه هاي ولادت ختم المرسلين در امپراطوري ايران بود و به واسطه ولادت پيامبر ختمي مرتبت دين اسلام و کاملترين دين الهي با مجموعه اي از دستور العمل هاي جاودان در قالب قرآن معجزه جاويد آن حضرت نازل شد.


امام جمعه شلمزار افزود: متاسفيم که با وجود کتاب الهي قرآن اما برخي هنوز فکر مي کنند براي رشد و تعالي بايد دست نياز به سوي بيگانگان و اجانب دراز کنند.

خطيب جمعه اين هفته شلمزار به روز ۲۷آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه نيز اشاره کردند و ابراز اميد واري کردند حوزه و دانشگاه نه در ساختار که در هدف و آموزش فرهيختگان متعهد و متخصص متحد و يد واحد شوند.


حجت الاسلام سلطانزاده در بررسي اتفاقات هفته گذشته در سطح کشور، ديدار هيئت عراقي با مقام معظم رهبري را تبیین کرد و گفت: مقام معظم رهبري در اين ديدار سه کليد واژه را مورد تاکيد قرار دادند که مردم و مسئولان کشور هم لازم است به اين سه نکته اساسي توجه نمايند که پر بار شدن و ورود تخصص به دانشگاه ها، تقويت نيروي مردمي عراق موسوم به حشد الشعبي و عدم اعتماد به دشمنان خصوصا آمريکا و اسرائيل در انجام امور مهمترين تاکيدات رهبري به هيئت عراقي بود.


امام جمعه شلمزار موضوع شکست برجام و عاقبت نافرجام برجام را نيز مورد بررسي قرار داد و ضمن ابراز تاسف از عهد شکني آمريکا از رو شدن چهره واقعي آمريکا و متحدانش اظهار خرسندي کرد.

وي در پايان سخنانش جشن تکليف پسران در حضور مقام معظم رهبري را نيز الگويي براي همه و در راستاي معنويت بخشيدن به مراسمات و اعياد و جشن ها عنوان نمود.

ديدار رمضان عبدالله در راس هیئت فلسطيني با رهبر انقلاب اسلامي و فتح حلب بدست نيروهاي ارتش سوريه پايان بخش خطبه هاي نماز جمعه امروز شلمزار بود و حجت الاسلام سلطانزاده ضمن اشاره به فرمايشات تاريخي رهبر فرزانه انقلاب در خصوص نابودي اسرائيل گفت: فتح حلب از جهاتي شبيه به آزاد سازي خرمشهر بود و با اين فتح مقدمات فتح نهايي و نابودي اسرائيل آماده مي شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۲۸:۴۵

11 Jan 2020