۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳
کد مطلب : ۴۰۱۰۴
مسئول نمايندگي ولي‌فقيه در سپاه ناحيه فارسان:

آمريکایی‌ها و انگليسي‌ها تنها به دنبال تحقق اهداف استکباري خود هستند

مسئول نمايندگي ولي‌فقيه در سپاه ناحيه فارسان گفت: آمريکایی‌ها و انگليسي‌ها در دوران طاغوت در ايران اسلامي تاخت و تاز مي‌کردند و تنها به دنبال تحقق اهداف استکباري خود بودند و اموال ايران را به تاراج بردند.
آمريکایی‌ها و انگليسي‌ها تنها به دنبال تحقق اهداف استکباري خود هستند
حجت الاسلام سيد محمدرضا علوي، در گفت‌وگو با جهانبین نیوز با تشريح دخالت هاي آمريکا در ايران گفت: 28 مرداد سالروز جنايت آمريکا در حق مردم آزاده ايران است.
 
وي در مورد حادثه کودتاي 28 مرداد بیان داشت: اين رخداد مهم در تاريخ ايران اسلامي لکه ننگي بر دامان استکباران و استعمارگران جهان با دخالت در امور داخلي ايران اسلامي است .

علوی در ادامه تصريح کرد: آمريکايی‌ها و انگليسي ها در دوران طاغوت در ايران اسلامي تاخت و تاز مي کردند و تنها دنبال تحقق اهداف استکباري خود بودند و اموال ايران را به تاراج بردند .

وي با تاکيد بر اينکه تاخت و تاز آمريکايي ها و انگليسي ها در بستر سياست هاي داخلي کشور و تضعيف دولت ها صورت می‌گرفت اضافه کرد: آنها با کودتاي 28 مرداد دولت مصدق را نيز طعمه خود قرار دادند .

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه فارسان یادآور شد: نظام جمهوري اسلامي ايران دست استعماران و استکباران جهان را در راستاي دخالت در امور داخلي ايران اسلامي قطع کرد و استقلال را به ارمغان آورد .

علوي گفت: اين کودتا باعث شد تا از مرداد 1332 تا بهمن ماه سال 1357هجري خورشيدي امپرياليسم آمريکا و عوامل داخلي آن به خصوص استبداد پهلوي بر ايران حکمراني و ظلم کنند طوريکه مي توان از آن به‌عنوان جنايت آمريکا درايران نام برد.
 
انتهاي پيام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۲۲:۲۲

27 Dec 2019