۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸
کد مطلب : ۳۷۷۸۴
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان

هرس شدن درخت انقلاب از شاخه‌هاي خشک، از پيامدهاي فتنه 88 بود

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان گفت: نشان‌دهنده جايگاه والاي رهبري در نظام اسلامي، واکسينه شدن نظام در مقابل فتنه‌ها، مشخص شدن دوست و دشمن و افراد منافق، هرس شدن درخت انقلاب از شاخه‌هاي خشک، توجه و دقت در مقابل فتنه‌هاي جديد ازجمله پيامدهاي مثبت فتنه 88 بود.
هرس شدن درخت انقلاب از شاخه‌هاي خشک، از پيامدهاي فتنه 88 بود
به گزارش جهانبین نیوز، حميد يزداني به مناسبت فرا رسيدن هفته بصيرت و 9 دي در مصاحبه اي با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار گفت: نهم دي‌ماه نمايش پايبندي ملت به انقلاب و اسلام و نظام جمهوري اسلامي است. اين روز را مي‌توان روز ملي خروش ملت عليه فتنه‌گراني دانست که با فريب افکار عمومي و مظلوم‌نمايي، ارکان و ارزش‌هاي نظام اسلامي را هدف قرار داده بودند و بدون شک اگر درايت و بصيرت رهبر معظّم انقلاب و همراهي و هوشياري و بصيرت مردم نبود، آتش فتنه به اين زودي‌ها خاموش نمي‌شد.


وي بيان داشت: اگر چه مشکلات، گرفتاريها و چالشي که بابت فتنه 88 به نظام ،کشور و انقلاب تحميل شد در نوع خود کم نظير بود و کشور را دچار بحران کرده و به کشور خسارت هاي زيادي زا وارد کرد ولي از طرف ديگر اين فتنه و مديريت آن پيامدهاي مثبتي نيز براي مردم و کشور به همراه داشت. از جمله اينکه مردم به خوبي جايگاه والاي رهبري در نظام اسلامي را درک کرده و به اهميت ولايت و تبعيت از ولايت پي بردند. اگر مردم در آن شرايط امام خود را تنها مي گذاشتند و از ايشان پيروي نمي کردند معلوم نبود کار انقلاب و کشور به کجا کشيده مي شد.

وي تصريح کرد: واکسينه شدن نظام در مقابل فتنه‌ها، مشخص شدن دوست و دشمن و افراد منافق، هرس شدن درخت انقلاب از شاخه‌هاي خشک و توجه و دقت در مسائل جهت جلوگيري از فتنه هاي جديد از جمله ديگر پيامد هاي مثبت اين تجربه سخت مردم و انقلاب بود.

اگر دنياگرايي بر جامعه حاکم گردد نصرت الهي از بين خواهد رفت

سرهنگ حميد يزداني در ادامه بيان کرد: وقايع 88 داراي نکات و عبرت‌هاي فراواني است که ما بايد به آن‌ها توجه کرده و از آن‌ها درس بگيريم از جمله اينکه برخي خواص در فتنه 88 سکوت کردند و همين سکوت زمينه سقوط آنان را فراهم نمود. ما به عينه ديديم که مردم بهتر از خواص عمل کردند در دوران ائمه نيز به همين ترتيب بود زيرا مردم به دنبال ماديات نبوده‌اند اما مسئولان به دنبال جاه و مقام بوده‌اند. اگر دنياگرايي بر جامعه حاکم گردد نصرت الهي از بين خواهد رفت و به واقع ريشه همه مشکلات دنياگرايي است.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان گفت: با زنده نگه‌داشتن نهم دي، مي‌توان کارگاهي از روشنگري براي نسل‌هاي فعلي و آينده انقلاب ايجاد کرد و مي‌توان با بهره‌گيري از آن‌ها در جهت مقابله با فتنه‌هاي احتمالي آينده از بروز اين‌چنين فتنه‌هايي جلوگيري کنيم.

انتهاي پيام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۳۰:۰۱

1 Feb 2020