۰
plusresetminus
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه " اگر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به این جمع‌بندی برسند که شما کاندیدا باشید، علیرغم اعلام قبلی خود کاندیدا می‌شوید؟" گفت: من توصیه می‌کنم که به جمع‌بندی دیگری برسند و اشخاص دیگری را قبول کنند.
علاقه دارم که همه نیروهای انقلاب در یک جا جمع شوند/ از وحدت نیروهای انقلاب در هر شکلی حمایت می‌کنم
به گزارش جهانبین نیوز؛ محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه " اگر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به این جمع‌بندی برسند که شما کاندیدا باشید، علیرغم اعلام قبلی خود کاندیدا می‌شوید؟" اظهار داشت: من توصیه می‌کنم که به جمع‌بندی دیگری برسند و اشخاص دیگری را قبول کنند.

وی در خصوص تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: من از وحدت نیروهای انقلاب در هر شکلی حمایت می‌کنم و علاقه دارم که همه نیروهای انقلاب در یک جا جمع شوند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: من عضو این جبهه نمی‌شوم، اعلام حمایت با عضویت در یک جبهه یا گروه متفاوت است و من عضو این جبهه نیستم، همیشه از وحدت نیروهای انقلاب استقبال کردم و اینبار هم از این وحدت نیروهای انقلابی استقبال می‌کنم.

به گزارش دانا؛ "جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی" روز یکشنبه ۵ دی‌ماه با حضور ۱۰ نفر از چهره‌های انقلابی اعلام موجودیت کرد.

هیئت مؤسس «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» به‌ریاست حجت‌الاسلام محمدحسن رحیمیان تشکیل شده و اعضای آن یحیی آل‌اسحاق، مهدی چمران، حمیدرضا حاجی‌بابایی، رضا روستاآزاد، محمود خسروی وفا، مهدی محمدی، علیرضا مرندی، نادر طالب‌زاده و خانم مرضیه وحید دستجردی هستند.

تا کنون ۵۵۰ نفر از چهره‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی از این جبهه حمایت کرده‌اند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۲۳:۵۴

28 Dec 2019