۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷
کد مطلب : ۳۱۵۶۴
امام جمعه بروجن در رزمايش الي بيت المقدس:

پيشرفت و تکيه بر صنعت دفاعي عين تعادل است/سازش با استکبار هرگز به معناي ميانه روي نيست

امام جمعه بروجن در مراسم صبحگاه رزمايش الي بيت المقدس 5 با اشاره به اين که پيشرفت و تکيه بر صنايع دفاعي عين تعادل و ارزشهاي ديني است، گفت: صلح و سازش با استکبار هرگز به معناي تعادل و ميانه روي نيست چرا که مخالف دستورات صريح قرآني ما است.
پيشرفت و تکيه بر صنعت دفاعي عين تعادل است/سازش با استکبار هرگز به معناي ميانه روي نيست
گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت الاسلام دکتر رضا سعادت فر در مراسم صبحگاه رزمايش الي بيت المقدس بروجن با بيان اين در برخي از برهه هاي تاريخ جريان هاي حق نما به جبهه باطل اضافه شدند، افزود: در تاريخ نمونه هاي متعددي وجود دارد از کساني که جريان حق را با جريان باطل اشتباه گرفتند.

وي با بيان اين که در وجود جريان حق و باطل هيچ شکي نيست، گفت: اخيرا واژه تعادل و ميانه روي وارد فرهنگ سياسي، عرصه هاي مختلف اخلاقي و ديني جامعه ما شده است.

حجت الاسلام سعادت فر با مطرح کردن اين سوال که "تعادل و ميانه روي به چه معنا است؟"، گفت: ميانه روي هرگز به اين معنا نيست که مابين جريان حق و باطل حرکت کنيم.

وي با بيان اين که اگر کسي از پيمودن راه خدا و حق زاويه پيدا کند قطعا وارد جريان باطل مي شود، گفت: بصيرت انقلابي ما اقتضا مي کند که بدانيم ميانه روي و تعادل خلاصه در يک جمله"پيروي محض از دستورات ديني" است.

امام جمعه بروجن با بيان اين که احکام ديني منطبق بر تعادل است، گفت: در مقابل استکبار جهاني بايستي به شدت بايستيم و برخورد کنيم؛ اين عين تعادل است.

سعادت فر در ادامه با تاکيد بر اين که ايستادگي در مقابل جبهه استکبار هرگز افراط نيست، گفت: صلح و سازش با استکبار هرگز به معناي تعادل و ميانه روي نيست چرا که مخالف دستورات صريح قرآني ما است.

وي با اشاره به اين که پيشرفت و تکيه بر صنايع دفاعي عين تعادل و ارزشهاي ديني است، گفت: جامعه انقلابي و بسيجي ما مفتخر است که همواره متعادل در سايه دستورات ديني بوده است.

امام جمعه بروجن با بيان اين که در فرهنگ انقلابي ما تعادل به معناي اطاعت پذيري محض از فرامين مقام معظم رهبري است، گفت: امروز کساني که جلوتر از فرامين ولي فقيه حرکت مي کنند اهل افراط هستند.

حجت الاسلام سعادت فر گفت: کساني که از فرمايشات ولي فقيه زمان عقب مي مانند اهل تفريط هستند؛ ما معتقد هستيم که فرامين مقام معظم رهبري عين تعادل است.

سعادت فر با اشاره به پياده روي اربعين حسيني، گفت: پيام مهم اربعين حسيني اين است که راه قدس از کربلا مي گذرد و همه مسلمين آماده هستند تا قدس را به فرمان مقام معظم رهبري از دست رژيم حرام زاده صهيونيست آزاد کنند.

وي در خطاب به بسيجيان با بيان اين که ما حرکت هايي مهمي را در پيش رو خواهيم داشت، گفت: مهمترين جرکت انقلابي که جوانان بايد براي آن آماده باشند ظهور حضرت ولي عصر(عج) است.

انتهاي پيام/۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۰۸:۲۳

30 Dec 2019