۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱
کد مطلب : ۲۸۰۵۴
استاندار چهارمحال و بختياري:

تحقق شعار سال نيازمند حضور همه‌جانبه همه دستگاه‌ها است

استاندار چهارمحال و بختياري گفت:شعار سال يعني اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل موضوعي است که به همه دستگاه‌ها مرتبط بوده چون بنيادها مثل بنياد برکت و مستضعفين، قرارگاه‌ها مثل خاتم‌الانبيا، شرکت‌ها وابسته به تامين اجتماعي، گمرکات و اصل 44 نيز در اقتصاد تاثيرگذار هستند.
تحقق شعار سال نيازمند حضور همه‌جانبه همه دستگاه‌ها است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از مشکات برين؛ قاسم سليماني دشتکي استاندار چهارمحال و بختياري اظهار کرد: به دليل کمبود بودجه و نقدينگي در سال ۹۴ دولت مجبور شد از صندوق ذخيره ارزي مبالغي را قرض بگيرد که شامل ۵.۸ ميليارد دلار جهت عمران مناطق مرزي و ۵.۱ ميليارد دلار نيز براي عمران دشت خوزستان بود.

وي با بيان اينکه به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامي ايران ۵۰۰ ميليون دلار براي آب شرب روستايي اختصاص داده شد ادامه داد: ۳۳ ميليون دلار سهم چهارمحال و بختياري از اين رقم بالا بوده است و براي تامين آب شرب روستايي به مصرف مي‌رسد.

استاندار چهارمحال و بختياري بيان داشت: بحمدالله و با عنايات و حمايت‌هاي رهبر معظم انقلاب دولت توانستبه خوبي کارها را مديريت کند.

سليماني خاطرنشان کرد: بايد به مسئله برجام بصورت همه‌جانبه نگريست و ما بايد واقعيت‌ها را بپذيريم اينکه در اين مذاکرات ايران به تنهايي يک طرف و در طرف ديگر ۶ کشور بزرگ دنيا با قدرت بسيار مخرب آمريکا و رژيم غاصب صهيونيسمي که در پشت پرده فعاليت مي‌کردند قرار داشتند.

وي با تاکيد بر اينکه در انتخابات ما شاهد حضور گسترده مردم در اين حماسه عظيم بوديم افزود: در اين حضور عظيم و گسترده نمي‌توان از نقش موثر و سازنده دانشگاه‌ها غافل بود از همين‌رو از اين مراکز براي تشويق مردم براي حضور در پاي صندوق‌ها و همچنين مديريت احساسات تشکر مي‌کنم.

استاندار چهارمحال و بختياري به ورود در بخث اقتصاد مقاومتي بصورت عملي اشاره و يادآور شد: در همين راستا حدود ۴۰۰ جلسه با حضور بانک‌ها و مراکز توليدي که بعضا دچار مشکل نقدينگي يا تصحيلات بودند برگزار شد.

وي در ادامه گفت: شعار سال يعني اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل موضوعي است که به همه دستگاه‌ها مرتبط بوده چون بنيادها مثل بنياد برکت و مستضعفين، قرارگاه‌ها مثل خاتم‌الانبيا، شرکت‌ها وابسته به تامين اجتماعي، گمرکات و اصل ۴۴ نيز در اقتصاد تاثيرگذار هستند.

سليماني در انتها بيان داشت: تاثير همه نهاد‌ها در تحقق اقتصاد مقاومتي بود که باعث شد قرارگاه اقتصاد مقاومتي با دستور رهبر معظم انقلاب تشکيل شود و همه کساني که به نوعي در اقتصاد نقش دارند در آن عضو شدند.

انتهای پیام1026ج/530م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۵ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۱۱:۵۵:۳۷

3 Apr 2020