۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۲
کد مطلب : ۲۰۰۳۴
ثانیه شماری تا محاکمه آقازاده؛

طلا: شواهد حاکی از اعمال فشار در پرونده مهدی هاشمی است

نماینده مردم تهران گفت: ما به قوه قضائیه اعتماد داریم و انتظار هم از قوه قضائیه در مورد پرونده مهدی هاشمی، اجرای عدالت است.
طلا: شواهد حاکی از اعمال فشار در پرونده مهدی هاشمی است
به گزاذش جهانبین نیوز، «حسین طلا» با بیان اینکه قوه قضائیه در موارد زیادی آزمون خوبی پس داده است گفت: ما به قوه قضائیه اعتماد داریم و انتظار هم از قوه قضائیه در مورد پرونده مهدی هاشمی، اجرای عدالت است.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه در برخی موارد نمی توان منکر تاثیرگذاری اعمال فشارها بر رای صادره در برخی پرونده ها شد، گفت: باید بپذیریم که در پرونده های خاصی که اعمال فشارها بسیبار زیاد می شود، رای صادره دادگاه متناسب با انتظارات مردم نبوده است.

طلا با اشاره به حمایت رسانه های داخلی و خارجی از این متهم امنیتی افزود: اخباری به گوش می رسد که برخی دستگاه ها، اتهامات و مستنداتی را که بر علیه مهدی هاشمی به دادگاه ارائه کرده بودند، پس گرفته اند. باید بگوییم که متاسفانه اینها نشانه هایی از اعمال فشار درمورد این پرونده است.

وی با بیان اینکه فتنه گران در سال ۸۸، اسلامیت و جمهوریت نظام را زیر سوال بردند، افزود: فتنه گران به دنبال سکولار کردن نظام جمهوری اسلامی و تهی کردن نظام ازهویت اصلیآن بودند و در این زمینه از همکاری با بیگانگان دریغ نکردند.

نماینده مردم تهران اظهار داشت: حق این است که مردمی که در ۹ دی به صحنه آمدند و بساط فتنه را جمع کردند، شاهد برخورد عادلانه با متهمان راه اندازی فتنه باشند.

انتهای خبر/ 1204ج
مرجع : خبرگزاری دانشجو
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۰۲:۳۳

7 Feb 2020