۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸
کد مطلب : ۲۹۰۴۴
امام جمعه بن :

شب واریز یارانه ها مصیبت عظما است یا شب برداشت حقوق های نجومی

امام جمعه بن گفت: آقاييانی که مي گويد ما شبي که مي خواهيم يارانه ها را به حساب بريزيم عزا مي گيريم چرا شبي که مي خواهند برداشت هاي نجومي بکنند عزا نمي گيرند.
شب واریز یارانه ها مصیبت عظما است یا شب برداشت حقوق های نجومی
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  زنگ خبر، حجت السلام سيد حسن مير افضلي امام جمعه بن در خطبه هاي نماز عبادي سياسي جمعه اين هفته ضمن دعوت به تقوايي الهي گفت: در آستانه شب باعظمت قدر قرار داريم، شبي که خداوند تبارک وتعالي در ارتباط با اين شب ميفرمايد:"اين شب شبي است که از هزارماه بندگي بهتر و بالا تر است."

 وی گفت: شبي که يک رکعت نماز در آن برابر با هزار ماه است و شبي که که اعمال او قابل مقاسيه با شبهاي ديگر نيست و شبي که خداوند نظر خاص به بندگان دارد و هرچيزي که خدوند به اونظر کند صاحب شرافت مي شود.

امام جمعه بن اضافه کرد: عظمت اين شب قدر به قدري است که خداوند يک سوره مستقل را براي بيان عظمت آن نازل و سوره قدر را به احترام اين شب و براي معرفي ارزش هاي اين شب براي ما مسلمانان نازل کرده است.

وي افزود : خداوند به مبارکي اين شب قسم ياد کرده است و شبي که خداوند به آن قسم يادکرده باشد و از آن به نام مبارکه نامبرده باشد پس تنها خود او ميتواند عظمت آن شب را بداند.و تمامي اتفاقاتي و مقدارت بندگان خدا در اين شب نوشته و ثبت مي شود.

حجت السلام مير افضلي، خداوند تبارک و تعالي به انسان هايي که در اين مدت شروع به خودسازي،توبه،قرائت قران،تدبر در قرآن،رفع حقوق مردم ،پايبندي به حق خداوند،کرده اند برکتي در شب قدر عنايت مي کند.

امام جمعه بن اضافه کرد: در هفته اي که گذشت ديدار جمعي از اساتيد دانشگاه ها با مقام عظماي ولايت را داشتيم ،نکات مختلفي در اين ديدار بيان شد و ازجمله نکات مشترکي که در اين ديدارهم آقا بيان فرمودند: تاکيد بر حفظ روحيه انقلابي است.

وی تصریح کرد: اين تاکيدات نشان دهنده ي اين است که عده اي به دنبال اين هستند که بتوانند روحيه انقلابي که جزء اصول انقلاب اسلامي ماا ست را از ما بگيرند،بتوانند مردم ما را از مباني عميق حضرت امام که همه اين ها برپايه انقلاب و انقلاب گري مي باشد جدا کنند.

وی افزود: مسئله ي بعد ديدار هيئت دولت با مقام عظماي ولايت بوده ،که در اين ديدار چند نکته را متذکر شدند: اول نسبت به حقوق هاي نجومي؛ و صراحتا ناراحتي خود را از اين برداشت ها اعلام کردند و فرمودند: دستوري که رياست محترم جمهور به معاون اول داده است جهت پيگيري،نبايد مشمول مرور زمان بشود بايد سريعا انجام بشود و بنده اعلام مي کنم اين که ما بيايم بگويم کساني که برداشت نجومي کرده اند ما آن ها را عزلشان مي کنيم آيا اين کافي است آن هم در شرايطي که جوانان ما با مشکل بيکاري دست و پنجه نرم مي کنند،مي گويند نمي توانيم جذب بکنيم بايد تنه ي دولت کوچک بشود پرداخت ها براي دولت مشکل است.

وي در ادامه خطبه هاي نماز جمعه گفت: آقايي مي گويد ما شبي که مي خواهيم يارانه ها را به حساب بريزيم عزا مي گيريم اما نمي گويند چرا آن شبي که مي خواهند برداشت هاي نجومي بکنند عزا نمي گيرند.

میرافضلی خاطر نشان کرد: اگر ملت ايران از يارانه هم صرف نظر بکنند و بعضي ها حقوق های  نجومي را به جاي کل ملت ايران برداشت کنند اين جاي عزا ندارد، آيا با برداشت هاي نجومي شما اگر يک محاسبه ي سرانگشتي بکنيم نمي شود تعداد بسيار زيادي از همين جوان ها را جذب دستگاه هاي مختلف کرد.

امام جمعه بن تاکیدکرد: اگر قرار است بار مالي دولت سبک بشود براي همه سبک بشود نه اينکه تنه دولت کوچک بشود تا جيب يک عده بزرگ بشود، ملت ما خواهان اين است که اين ها محاکمه بشوند اين خيانت ها مورد بررسي قرار بگيرد ،بيت المال به بيت المال برگردانده بشود تا ملت ايران اعتمادشان را نسبت به دولت از دست ندهند.

وی افزود: ما بايد آماده باشيم و در هرجايي هر کسي خواست اقدام به فتنه بکند ما سريعا ۹دي راتکرار بکنيم.ما نمي توانيم جزء خواص باشيم از منافع اين مملکت استفاده بکنيم اما در مواقعي که بايد حافظ اسلام ومنافع آن باشيم مهر سکوت بر دهانمان بزنيم يا نه در بعضي از مجالس و محافل با نوع سکوت يا صحبت يا بعضي از جبهه گيري ها سعي بکنيم جبهه ي فتنه را تقويت بکنيم.

امام جمعه بن ، موضوع ديگر سلب تبعيت رهبر شيعيان بحرين بود. بازهم شاهد نوآوري سازمان ملل و سازمان حقوق بشر بوديم. خائناني که در اين سازمان صرفا به دنبال حفظ منافع آمريکا و اسرائيل حرکت مي کنند و هر دفعه داغ ننگي بر پيشاني سازمان ملل مي گذارند.

کسي که بحريني است و اصالت از بحرين دارد اين ها مي آيند و او را سلب تبعيت ميکنند.کدام قوانين بين المللي اين اجازه را مي دهد که کسي که به صورت مسالمت آميز از حقوق مردم دفاع ميکنند سلب تبعيت بشود اما در يک کشور يا همين کشور به نواميس مردم تجاوز مي شود اما کسي نيست.

وی افزود؛گرامي مي داريم شهادت ۷۲ نفر از ياران امام (ره) و محروم دکتر بهشتي را و هم چنين گرامي مي داريم هفته قوه قضاييه را و تبريک عرض مي کنيم اين روز مبارک را خدمت همه ي اين زحمت کشان به ويژه قوه ي قضاييه شهرستان بن وهم چنين روز صنعت و معدن را هم گرامي مي داريم.

انتهاي پيام1022ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۵۴:۲۰

10 Jan 2020