۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۶
کد مطلب : ۲۷۲۴۴
نماینده ولی‌وفقیه در چهارمحال و بختیاری:

بیان دغدغه‌های نظام مهم‌تر از دستاوردها است

نماینده ولی‌وفقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: توجه به دغدغه‌های نظام بسیار مهم‌تر از توجه به دستاوردهای نظام است.
بیان دغدغه‌های نظام مهم‌تر از دستاوردها است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در شورای اداری این استان ضمن تبریک به دهه فجر اظهار کرد: این روزها به دلیل قرارگیری در ایام‌الله دهه فجر از دستاوردهای انقلاب بسیار صحبت می‌شود و این کار بسیار خوب و بجایی است اما باید دقت شود در این بین دغدغه‌هایی را که نظام با آن روبه‌رو است را نیز از قلم نیندازیم و به آن هم توجه کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه توجه به دغدغه‌های نظام بسیار مهم‌تر از توجه به دستاوردهای نظام است خاطرنشان کرد: دغدغه مهم و اساسی رهبر معظم انقلاب اسلامی که در همه دوران‌ها مطرح شده این بوده و هست که مبادا فرهنگ انقلابی از جامعه رخت بربندد و جای آن را فرهنگ دیگری بگیرد و به معنای واقعی کلمه جامعه دچار استحاله شود.

وی ادامه داد: بسیاری از افرادی که بعد از انقلاب ریزش کردند روزی جزء انقلابیون بودند اما متاسفانه این افراد وقتی وارد میدان آزمون شدند یکی یکی ریزش کردند و به بی‌راهه کشیده شدند.

نکونام با بیان اینکه بازی‌هایی که این روزها گرفتارش شده‌ایم بسیار خطرناک است افزود: باید مراقب باشیم که مبادا در دام آن‌ها گرفتار شده و کشور را به نابودی بکشانیم.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد:  انتخابات برای کشور و مردم مهم و اساسی است  ولی نباید انتخابات به چالش کشیده شود و لازم است سلامت در همه امور آن جاری و ساری باشد.

نکونام با بیان اینکه گروه‌گری‌های سیاسی قابل قبول است تاکید کرد: این موضوع تاحدی که زیاده‌روی در آن صورت نگیرد و منجر به آسیب نشود مقبول است و باید توجه کنیم که این گروه‌گری‌ها و بازی‌های سیاسی زیر پرچم حق و حقیقت باشد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۲۴:۰۷

5 Feb 2020