۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵
کد مطلب : ۳۴۲۶۴
خطیب نماز جمعه شهرکرد؛

اختلاف افکنی نقشه شوم دشمنان ایران اسلامی/مردم باید مسؤولانه در انتخابات شرکت کنند

حجت الاسلام نکونام گفت: مردم افراد مستقل و متعهد را برای شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب کنند.
اختلاف افکنی نقشه شوم دشمنان ایران اسلامی/مردم باید مسؤولانه در انتخابات شرکت کنند
به گزارش جهانبین نیوز ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی نکونام  در خطبه نماز جمعه شهرکرد ظهار کرد: افرادی باید وارد شوراهای شهر و روستا شوند که متعهد، مستقل از هر جریان و دستگاه‌های دولتی باشند و مهمتر از آن پشتوانه مردم، رهبری و انقلاب باشند.

وی ادامه داد: مردم با رأی متعهدانه افرادی مناسب برای این مسؤولیت را انتخاب کنند تا خدمات بیشتری در جهت تقویت انقلاب انجام دهند.

حجت الاسلام نکونام افزود : این روزها دشمنی دشمنان بیشتر از گذشته شده است که باید بپذیریم که با این دشمنی، توانسته اند جهان اسلام را به جان هم بیندازند.

وی گفت: دشمنان با این اختلاف افکنی، منابع جهان اسلام را به غارت می برند و مهمتر اینکه در چنین شرایطی مسائل فلسطین هم به فراموشی سپرده شده است. امام جمعه شهرکرد افزود: پیش از این امید رژیم غاصب صهیونیستی برای بقاء به یأس تبدیل شده بود، اما حالا برای حمایت از تروریست های دست نشانده به سوریه هم حمله می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان شهادت جمعی از مرزبانان کشورمان را از نقشه های دشمن دانست و گفت: دشمن بداند با این اقدامات ما نه تنها سست نمی شویم بلکه بر وحدت، مقاومت و ولایت مداری ما افزوده می شود.

حجت الاسلام نکونام با اشاره به روز ملی خلیج فارس گفت: دشمن برای گرفتن این موقعیت استراتژیک از ایران توطئه های فراوانی انجام می دهد و باید مراقب باشیم.

وی با اشاره به ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر گفت: دولتمردان به معاش، امنیت شغلی و محصول تولیدی کارگران باید توجه بیشتری داشته باشند.

حجت الاسلام نکونام افزود: کارگران نیز با ارتقای کیفیت محصولات تولیدی خود نیز دقت نظر داشته باشند.
وی با قدردانی از تلاش های معلمان در تربیت نسل آینده گفت: معلمان با ایمان و تعهد رسالت عظیم خود را به انجام رسانند.

وی با تقدیر از رسالت خطیر مطبوعات و اطلاع رسانی در کشور اظهار کرد: مطبوعات نقش مهمی در روشنگری مردم دارند که نباید در انجام رسالت خود از ارزش های الهی منحرف شوند.

انتهای خبر/1027ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۱۱:۰۶

22 Jan 2020