۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳
کد مطلب : ۳۹۲۱۴
به مناسبت بزرگداشت هفته معلم؛

از 17 معلم منتخب استان چهارمحال و بختیاری تجلیل شد

به مناسبت بزرگداشت هفته معلم از 17 نفر از معلمان منتخب استان چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.
از 17 معلم منتخب استان چهارمحال و بختیاری تجلیل شد
به گزارش جهانبین نیوز، مراسم تجلیل از معلمان برگزیده و منتخب استان چهارمحال و بختیاری با حضور اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری، علی ملک پور ،فرماندار شهرکرد، بهروز امیدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری و دیگر مسئولین استانی در خانه معلم شهرکرد برگزار شد.

بهروز امیدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری ، در اين مراسم ، ضمن تبریک و بزرگداشت هفته معلم گفت : این هفته بهانه ای است برای مرور مشکلات آموزش و پرورش و فرهنگیان استان.

امیدی با اشاره به وجود بیش از ۲۵۰ مدرسه با دانش آموز زیر ۱۵ نفر در استان خاطر نشان کرد: با مشکلات و کاستی های موجود در حال حاضر هیچ دانش آموزی از دایره تعلیم و تربیت خارج نیست و کلاسهایی با یک یا دو دانش آموز در مناطق صعب العبور و دور دست استان در حال برگذاریست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری در ادامه گفت: با امکانات محدود با همکاری همه کارمندان خدوم این دستگاه در سال ۹۶ توانستیم رتبه برتر کشوری در جشنواره شهید رجایی را کسب کنیم و همچنین از رتبه ۲۵ به رتبه ۶ کشوری دست یابیم.

اقبال عباسی، استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این مراسم ضمن تبریک هفته معلم و بزرگداشت شان و منزلت والای معلم بیان داشت: علارقم تمام مشکلات جاری از ۱۶هزار معلم استان درخواست دارم که تمام همت و تلاش خود را در زمینه آموزش و پرورش و اصلاح جامعه جهت رسیدن به اهداف والا و کلان کشور انجام دهند.




پایان پیام/۱۰۲۴ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۳۴:۱۲

26 Dec 2019