۰
plusresetminus
فرمانده سپاه بن گفت: بيداري هاي اسلامي اخيربرگرفته ازمکتب امام خميني(ره) بوده و تمامي ملت هاي جهان به خوبي اين موضوع را درک کرده اند.
بيداري هاي اسلامي اخير برگرفته ازمکتب امام خميني(ره)است/ دوران شاه دوراني سراسر ننگ بود
به گزارش جهانبین نیوز سيد اصغر موسوي فرمانده سپاه بن در گفت و گو با زنگ خبر گفت: حضرت امام خميني رحمه الله عليه ايدئولوژي مذهب و دين را وارد جريانات سياسي کردند و پيوند ميان دين و سياست خاري در چشمان دشمنان اسلام بود.


موسوي گفت: اين پيوند، حرکتي نو در دنيا بود چرا که پايه گذاري هاي يک حکومتي نو و اسلامي بر اساس آموزه هاي ديني شکل گرفت و در حال حاضر نيز شاهد آن هستيم بسياري از کشورها که به دنبال انقلاب هستند اين مکتب را سرلوحه امور خود قرار داده اند.



وي تصريح کرد: مکتب امام خميني (ره) بر اساس تفکرات ناب محمدي شکل گرفته بود و موجب گستردگي آن در جهان شد و بسياري از کشور ها در حال حاضر اين مکتب را سرلوحه کارخود قراردادند.



فرمانده سپاه بن گفت: اگرچه برخي امکانات در زمان پهلوي بسيار بود اما همه اين ثروت ها براي معدود افراد ثروتمند مهيا مي شود و آن هم به دليلي وابستگي کامل به اجنبي ها بود و صرف خود آن ها هم مي شد.


وي خاطر نشان کرد: امام راحل (ره) با نگاه عدالت خواهي و ظلم ستيزي در دل هاي مردم جاي گرفت و رفع مشکلات مردم در دورافتاده ترين نقاط کشور هدف اصلي ايشان بود.


موسوي افزود: اين نگاه نگاهي نافذانه بود و موجب شد پس از پيروزي انقلاب اسلامي با رهبري مقتدرانه ايشان و همت مسئولين به برکت اسلام امروز شاهد باشيم که در دور افتاده ترين مناطق نيز نعمات بسياري از قبيل آب و برق و گاز وجود داشته باشد.


وي از ديگر ننگ هاي زمان طاغوت را وابستگي کامل به بيگانگان و مستشاران نظامي دانست و گفت: وابستگي ها در زمان طاغوت به حدي بود که اجازه هيچ گونه دخالت در امور کشور خودمان را نداشتيم و حتي دانش آن ها نيز در اختيار ما قرار نمي گرفت و کارگران پروژه ها و کارخانه ها نيز اجنبي بودند.


موسوي تاکيد کرد: حضرت امام رحمه الله عليه با شعار نه شرقي نه غربي و با سردادن استقلال آزادي در ابتداي شکل گيري حکومت اگر چه مشقت هاي فراواني را تحمل کردند اما ثمره آن هشت سال دفاع جانانه و مستقل شدن کشور در تمامي عرصه هاي اقتصادي، فرهنگي،سياسي امروز است.



انتهاي 1020ج/۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۲۷:۳۷

27 Dec 2019