۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱
کد مطلب : ۳۰۶۶۴
فرمانده سپاه شهرستان بروجن:

10 هزار نفر از بازسازي واقعه غدير در بروجن ديدن کردند

فرمانده سپاه شهرستان بروجن گفت: امسال حدود 10 هزار نفر از بازسازي واقعه غدير خم ديدن کردند و این درحالی است که در سال گذشته نيز همين تعداد بازديدکننده در اين مراسم شرکت کردند.
10 هزار نفر از بازسازي واقعه غدير در بروجن ديدن کردند
به گزارش جهانبین نیوز، سرهنگ پاسدار علي کيهاني در حاشيه بازسازي واقعه غدير خم در گفت‌وگو با کلار، اظهار داشت: واقعه غدير امروز براي سومين سال متوالي در منطقه عمومي سياسرد بروجن بازسازي شد.

کيهاني با بيان اينکه حدود ۱۰ هزار نفر جمعيت از بازسازي واقعه غدير خم در بروجن ديدن کردند، خاطرنشان کرد: در سال گذشته نيز همين تعداد بازديدکننده در اين مراسم شرکت کردند.

وي با بيان اين که هنرمندان بسيج و عوامل سپاه بازسازي واقعه غدير را در قالب سه کاروان عراق، شام و يمن به نمايش در آوردند، گفت: بايستي از وقايع بسيار مهم غدير براي به اثبات رساندن حقانيت شيعه استفاده کنيم.

کيهاني، گسترش فرهنگي ولايت و تعميق هويت ديني، الگوسازي و معرفي سيره نبوي (ص) و ائمه معصومين، ايجاد پيوند ارزشي بين ولايت و تمام نسل‌هاي انقلاب را از اهداف بازسازي واقعه غدير برشمرد.

وي بيان کرد: کمک به گسترش معارف الهي و ارزش‌هاي معنوي در جامعه و مستندسازي و معرفي تاريخچه کوتاهي از روز غدير خم از ديگر اهداف بازسازي واقعه غدير در بروجن است.

فرمانده سپاه شهرستان بروجن ادامه داد: اميدواريم در سال‌هاي آينده بتوانيم بازسازي واقعه غدير را به نحو بهتري خدمت مردم ارائه دهيم.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۰۰:۵۳

20 Jan 2020