۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۴
کد مطلب : ۱۹۳۲۴
معاون ابتدایی وزير آموزش و پرورش :

معرفي شهدا در کتب درسي راهي براي الگوگيري صحيح دانش آموزان

معاون ابتدایی وزير آموزش و پرورش در ديدار با خانوده شهيد فرهنگي گفت: معرفي شهدا در کتب درسي راهي براي الگوگيري صحيح دانش آموزان است.
معرفي شهدا در کتب درسي راهي براي الگوگيري صحيح دانش آموزان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، محمد ديمه ور معاون ابتدایی وزير آموزش و پرورش در ديدار با خانواده شهيد غلامرضا طادي يکي از شهداي فرهنگي شهرستان بن گفت: اين ديدار ها نه تنها سبب تجديد عهد و ميثاق با شهداي هشت سال دفاع مقدس مي شود بلکه در محضر خانواده شهدا و دعاي خير مادران و پدران شهدا مي توانيم ادامه مسير را با قوت و توان بيشتري ادامه دهيم.


ديمه ور گفت: آنچه از صدر اسلام در تاريخ به چشم مي خورد ايثار و رشادت و فداکاري هاي بزرگاني است که با بزرگ منشي خاندان شهدا بدست آمده است.


وي ديدار با خانواده معزز شهدا را پربرکت و با افتخار دانست و افزود: وزارت آموزش و پرورش براي ادامه راه خود نيازمند اين تجديد ميثاق هاست و معلمان شهيدي که باخون خود اين نظام را بيمه کردند الگوي تمام نما براي معلمان و دانش آموزان هستند و ان شاا... با اين الگوگيري ادامه دهنده راه آنان باشیم.


وي الگو بودن شهدا را صرفا به مردم کشور نداست و افزود: شهدا و رشادت هايشان براي تمامي مردم جهان الگويي بي مانند است.



ديمه ور کسب رضايت خانواده شهدا را هدف اصلي عنوان کرد و گفت: اگر چه موقعيت ها و جايگاه ها و عملکردها متفاوت شده است که آن هم بديهي است اما مسير همان مسير وبوده و هدف نيز همان است.


وي معرفي کردن شهدا در کتب درسي را راهي براي الگو گيري دانش آموزان مطرح کرد و خاطر نشان کرد: با مطرح کردن ايثار و فداکاري شهدا مي توانيم فرزندانمان را به گونه اي تربيت کنيم که ادامه دهنده راه آن ها بوده و از اين ميراث گرانقدر محافظت نمايند.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۳۹:۱۹

27 Dec 2019