۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱
کد مطلب : ۲۶۳۴۴
جانشين ناحيه مقاومت بسيج سپاه فارسان گفت:

اجراي بيش از 15 عنوان برنامه به مناسبت حماسه عظيم نهم دي ماه در شهرستان فارسان

جانشين ناحيه مقاومت بسيج سپاه فارسان به مناسبت حماسه عظيم نهم دي‌ماه ، بيش از 15عنوان برنامه در سطح شهرستان فارسان برگزار خواهد شد.
اجراي بيش از 15 عنوان برنامه به مناسبت حماسه عظيم نهم دي ماه در شهرستان فارسان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سرهنگ دوم پاسدار فرزان اميري گفت: حماسه عظيم 9 دي ميثاق ملت با مقام عظماي ولايت است.

وي در رابطه با بزرگداشت حماسه 9 دي گفت: حماسه عظيم 9 دي ميثاق ملت با مقام عظماي ولايت است به همين مناسبت  بيش از 15 عنوان برنامه در سطح شهرستان فارسان برگزار خواهد شد.

وي تصريح کرد : برگزاري جلسات بصيرتي در پايگاه‌هاي ناحيه مقاومت بسيج فارسان و فضاسازي  محيطي و تابلوها در سطح شهرستان و برگزاري برنامه شاخص 9 دي در روز دوشنبه هفتم دي ماه در مسجد امام حسين (ع) شهرستان همراه با اقامه نماز وحدت و سخنراني حجت‌السلام سرافراز مسئول نمايندگي ولي‌فقيه در سپاه استان، برگزاري چندين نمايشگاه مربوط به 9 دي و برگزاري چندين نشست بصيرتي و روشنگري با موضوع محوريت هفته بصيرت و فتنه 88 و هفته وحدت در مساجد و پايگاه‌ها و در حلقه‌هاي صالحين، برگزاري نشست هيئت عاشقان ولايت  و تجمع بيش از 500 نفراز بسيجيان شهرستان در مصلي امام خميني (ره) و... از جمله برنامه‌هايي هستند که به مناسبت حماسه 9 دي در شهرستان برگزارخواهد شد.

انتهای پیام1026ج /590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۳۹:۳۹

17 Jan 2020