۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
کد مطلب : ۳۷۳۲۴
به مناسبت 5 آذر؛

صبحگاه مشترک نيروهاي مسلح در شهرستان لردگان برگزار شد+ تصاوير

صبحگاه مشترک 5 آذر ماه با حضور پرشور بسيجيان هميشه در صحنه و حضور مسئولين شهرستان لردگان صبح امروز يکشنبه در سپاه ناحيه لردگان برگزار گريد.
صبحگاه مشترک نيروهاي مسلح در شهرستان لردگان برگزار شد+ تصاوير
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سلام لردگان؛ سيد مسعود موسوي فرمانده سپاه ناحيه لردگان در  صبحگاه مشترک نيروهاي مسلح ضمن عرض خير مقدم طي سخناني گفت: بسيج برخاسته از ايمان، عشق و توام با افتخار است.

وي شکست داعشيان تکفيري در سوريه و عراق به دست فرمانده دلاور و رشيد اسلام حاج قاسم سليماني را تبريک گفت و افزود: برادران و خواهران وقتي در کشوري روحيه بسيجي حاکم باشد قطعاً پيروزي ها در ميدان هاي مختلف به دست می آید، همانگونه که در 8 سال دفاع مقدس چنين اتفاقي افتاد.


در ادامه برنامه  علي گرجي رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري طي سخناني سالروز تاسيس بسيج مستضعفين به فرمان حضرت امام (ره) را خدمت همه حضار و بسيجيان هميشه در صحنه تبريک عرض کرد و با اشاره به انتظارات ولي امر مسلمين حضرت آيت الله خامنه (مدظله العالي ) که از مسئولين بسيج؛ گفت: بسيج را همواره آماده براي حضور در ميدان هاي مختلف نگهدارند، سازماندهي بسيج به روز باشد، بسيج را آرمانگرا و ارزش گرا نگه دارند، زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا در بسيج حفظ گردد، براي تمام کارها در بسيج هدف و برنامه داشته باشند، معنويات و روحيه ايماني بيش از پيش در بسيج افزايش يابد.

وي با اشاره به آفات بسيج افزود: ورود افراط و تفريط در بسيج، ورود روحيه ياس و نااميدي، ايجاد اختلاف و چند دستگي در بسيج، دوري از معنويات و نداشتن هدف و برنامه از جمله آفات بسيج هستند که بايستي مسئولين بسيج از آنان دوري کنند.

گرجي در پايان، دلايل پيروزي تفکر و روحيه بسيجي را بر تفکر داعشي تکفيري وجود رهبري حکيم در رأس تفکر بسيجي و اعتقاد و ايمان به شهادت در راه خدا و رشادت بسيجيان و مدافعان حرم دانستند.

 














 
 
انتهاي پيام1022ج /630 ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۱۹:۰۴

27 Dec 2019