۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹
کد مطلب : ۳۰۳۹۴
مدير کل تامين اجتماعي استان چهارمحال و بختياري خبر داد:

آخرين فرصت طرح بخشودگي جرائم کارفرمايان خوش حساب لغايت بيست و هفتم شهريورماه سال جاري

در اجراي سياست‌هاي کلان اقصاد مقاومتي و بهبود فضاي کسب و کار و حمايت از توليد ملي و در جهت حمايت از واحدهاي فعال توليدي، صنعتي و معدني، سازمان تامين اجتماعي اقدام به بخشودگي جرائم حق بيمه کارفرمايان خوش حساب نموده است.
آخرين فرصت طرح بخشودگي جرائم کارفرمايان خوش حساب لغايت بيست و هفتم شهريورماه سال جاري
به گزارش جهانبین نیوز؛ مديرکل تامين اجتماعي استان چهارمحال و بختياري در گفتگو با مشکات برين گفت: با عنايت به نامگذاري سال 95 از سوي مقام معظم رهبري به عنوان سال اقتصاد مقاومتي "اقدام و عمل" و در اجراي سياستهاي کلان اقصاد مقاومتي و بهبود فضاي کسب و کار و حمايت از توليد ملي و در جهت حمايت از واحدهاي فعال توليدي ،صنعتي و معدني، سازمان تامين اجتماعي اقدام به بخشودگي جرائم حق بيمه کارفرمايان خوش حساب نموده است.

وي افزود: آخرين فرصت جهت استفاده از مزاياي اين طرح  جهت کارفرماياني که پيش از صدور بخشنامه بخشودگي جرائم کارفرمايان خوش حساب دچاربحران  ناشي از حوادث غير مترقبه،آثار مالي تحريم هاي ظالمانه و نوسانات ارزي  شده اند لغايت بيست و هفتم شهريور ماه سال جاري مي باشد.

مدير کل تامين اجتماعي استان با اعلام اين خبر از کارفرمايان خوش حساب خواست حداکثرتا تاريخ مذکور نسبت  به ارائه درخواست و تکميل فرم مربوطه و تحويل آن به واحدهاي اجرائي و شعب تابعه اقدام نمايند .
غلامرضا محمدي با اعلام اينکه تاکنون 514 فرم درخواست بخشودگي جرائم  تحويل شعب تابعه  گرديده است گفت: از اين تعداد،پس از بررسي در کميته استاني و تاييد خوش حسابي کارفرما و دلايل مبني بر وقوع بحران ،تعداد 196 پرونده مطالباتي کارگاه مشمول اين طرح گرديده اند و کارفرمايان اين کارگاهها از مزاياي آن بهره مند شده اند.

گفتني است کارفرمايان خوش حساب جهت استفاده از بخشودگي جرائم علاوه بر سوابق خوش حسابي (ظرف 18 ماه قبل از وقوع بحران صورت مزد يا حقوق بيمه شدگان را براي حداقل 16 ماه ارسال و پرداخت نموده باشد)بايد مستندات و مدارک ابرازي که از سوي مراجع ذي صلاح(مديريت بحران استان،نمايندگي بانک مرکزي يا بانک ملي در استان و سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان )به همراه فرم درخواست تکميل شده  را تحويل شعب تابعه قرار دهند.

انتهاي پيام1026ج /1020
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۰۶:۴۸

30 Dec 2019