۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹
کد مطلب : ۲۶۴۳۴
مشاور فرهنگی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه:

انقلاب اسلامي با ايستادگي و مقاومت مردم و جوانان و مديريت عالي رهبري و خون شهداء عمق پيدا کرده است

مشاور فرهنگي نمايندگي ولي‌فقيه سپاه وي با بيان اينکه با ايستادگي و مقاومت مردم و جوانان و مديريت عالي رهبري و خون شهداء انقلاب اسلامي عمق پيدا کرده است، بيان داشت: ويژگي بارز امسال انتخابات است و دشمنان خارجي در انتخابات به دنبال راه‌اندازي فتنه‌گري و انقلاب مخملي هستند.
انقلاب اسلامي با ايستادگي و مقاومت مردم و جوانان و مديريت عالي رهبري و خون شهداء عمق پيدا کرده است
به گزارش خبرنگار سامان ما، سردار محمدعلي آسودي در مراسم گراميداشت ۹ دي در شهرستان سامان با بيان اينکه بزرگترين دروغ تاريخي مدعيان فتنه ۸۸ تقلب در انتخابات بوده است، اظهار داشت: در فتنه ۸۸ بحث تقلب در انتخابات براي آشوب و فتنه برنامه‌ريزي شده بود و بعد از فروکش شدن فتنه ۸۸، خلق حماسه‌اي بزرگ در سراسر کشور به صورت خودجوش با هر گرايش به وجود آمد.

وي افزود: تقلب در انتخابات شعار محوري فتنه‌گران براي اردوکشي خياباني بود که آمريکا و کشورهاي اروپايي نيز از سران فتنه حمايت کردند.

آسودي با بيان اينکه حفظ نظام از اوجب واجبات است، اذعان داشت: مردم اعتماد به مراجع و ولي‌فقيه دارند و فصل خطاب رهبري است، مردم ترسي ندارند و اگر مردم ترسي داشتند انقلاب نمي‌کردند.

وي با اشاره بر اينکه شعار فتنه‌گران و اوباش اصل ولايت‌فقيه بوده است، مردم با بصيرت ايستادند و سره را از ناسره تشخيص دادند، بيان داشت: توهين‌هاي فتنه‌گران به ولايت‌فقيه و ارزش‌هاي انقلاب و هتک حرمت به عاشوراي حسيني، در حالي که مردم مسلمان متعهد عاشق امام حسين (ع) در حال عزاداري بودند عده‌اي از فتنه‌گران به عزاداران حمله کردند و پرچم امام حسين (ع) را به آتش کشيدند.

آسودي با بيان اينکه بار ديگر در ۹ دي ماه سال ۸۸ مردم با بصيرت و بيم دار به جهانيان ثابت کردند که پشت سر رهبري هستند و اين انقلاب همچنان پا برجا است، بيان داشت: بعد از خلق حماسه ۹ دي ماه بيداري اسلامي در سرتا سر جهان آغاز شد.

وي با بيان اينکه با ايستادگي و مقاومت مردم و جوانان و مديريت عالي رهبري و خون شهداء انقلاب اسلامي عمق پيدا کرده است، بيان داشت: ويژگي بارز امسال انتخابات است و دشمنان خارجي در انتخابات به دنبال راه‌اندازي فتنه‌گري و انقلاب مخملي هستند، انتخابات بستر خوبي براي فتنه‌گري است و اگر غفلت کنيم دچار آسيب مي‌شويم.

آسودي با بيان اينکه در انتخابات بايدهمه در سايه اتحاد و همدلي و يکپارچگي راي دهند و حرف‌هاي نامزدهاي انتخابات را مودبانه نقد کنيم و حواس‌مان بايد جمع شود و بيدار باشيم، عنوان کرد: غفلت بزرگترين آسيب است، غفلت از مسير موجب آسيب‌هاي شديد مي‌شود و غفلت بزرگترين دشمن ما است.

وي اذعان داشت: ۹ دي تجلي ايستادگي در برابر نفوذ آمريکايي است.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۶:۵۹

27 Dec 2019