۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵
کد مطلب : ۲۴۴۵۴
مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری:

ازدواج آگاهانه، پایدار و آسان سبک ازدواج اسلامی است.

مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری فرهنگ‌سازی برای ترویج هرچه بیشتر ازدواج‌های اسلامی را ضروری دانست و افزود: سبک این نوع از ازدواج‌ها، ازدواج آگاهانه، پایدار و آسان است.
ازدواج آگاهانه، پایدار و آسان سبک ازدواج اسلامی است.
به گزارش جهانبین نیوز، عبدالرحمن قاسمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری سازماندهی امور جوانان ضمن تبریک روز ازدواج اظهار کرد: ازدواج همیشه مهم‌ترین و اصلی‌ترین تصمیم سرنوشت‌ساز در زندگی جوانان است.

وی با بیان اینکه بر سر راه این تصمیم‌گیری برای جوانان همواره مشکلاتی وجود دارد تاکید کرد: این مشکلات شامل افزایش سن ازدواج، عدم تمایل جوانان به ازدواج، و متاسفانه ازدواج‌های سفید هستند که باید برای از بین بردن آن‌ها راهی پیدا کنیم.

قاسمی فرهنگ‌سازی برای ترویج هرچه بیشتر ازدواج‌های اسلامی را ضروری دانست و افزود: سبک این نوع از ازدواج‌ها، ازدواج آگاهانه، پایدار و آسان است.

وی بزرگداشت روز ازدواج حضرت علی و فاطمه‌الزهرا (س) به منظور الگوسازی و همکاری منسجم ملی در بحث ازدواج اسلامی، الگوسازی در زمینه الگوی ازدواج اسلامی و اطلاع‌رسانی در رابطه با ازدواج و خانواده به والدین و جوانان از برنامه‌های این سازمان در هفته ازدواج دانست و خاطرنشان کرد: سال گذشته در این هفته مسابقات قرآنی در چهارمحال و بختیاری برگزار شد و امسال نیز این مسابقات در این استان برگزار خواهد شد که بخش شهرستانی آن پایان مهرماه، بخش استانی ۱۲ آبان ‌ماه و بخش کشوری نیز در اسفند ماه خواهد بود.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۲۱:۵۹

18 Jan 2020