۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۳۸۴۰۴

بيان دستاوردهاي انقلاب اسلامي از زبان مديرکل زندان‌هاي چهارمحال و بختياري

در ايام الله دهه فجر بايد دستاوردهاي کلان انقلاب اسلامي در حوزه‌ها و بخش‌هاي مختلف براي همگان بيان شود.
بيان دستاوردهاي انقلاب اسلامي از زبان مديرکل زندان‌هاي چهارمحال و بختياري
به گزارش جهانبین نیوز سيد عبدالرحمن توفيقيان مديرکل زندان‌هاي چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با بام ایران خبر اظهار کرد: يکي از اهداف حضرت امام خميني (ره) در هدايت نهضت و مبارزه با رژيم ستمشاهي، کسب استقلال و عزت امت اسلامي بود.

مديرکل زندانهاي استان، با تحليل شرايط اقتصادي رژيم پهلوي و مقايسه آن پس از پيروزي انقلاب اسلامي گفت: تا پيش از انقلاب، کشور ايران با تاريخ و تمدني کهن و منابع و ثروتي بي نظير در کليه ابعاد به خارج و کشورهاي غربي متکي بود، در نظام سياسي قبل از انقلاب اسلامي خصوصاً در زمان محمدرضا شاه، کنترل وضعيت اقتصادي، سياسي، اجتماعي و فرهنگي جامعه از حوزه اختيار مديران سياسي و نخبگان کشور، خارج شده بود و يک اقتصاد کاملاً وابسته به خواست و اراده آمريکا و ديگر قدرت هاي اروپايي داشتيم. در حقيقت، اين فرهنگ غربي بود که ترويج مي شد و مسئولين کشور، برنامه و مشي و راهبردي را نه در سياست داخلي و نه در سياست خارجي اقدام نمي کردند به نوعي در همه ابعاد وابسته مطلق به سلطه و استکبار بود.

وي بيان داشت: حوادث بزرگ تاريخي، با جانفشاني و ايثارگري هاي مردمي صورت گرفت که با پيروي از ولايت، هميشه در همه صحنه هاي انقلاب حاضر و برخي از آنها در اين راه به مقام رفيع شهادت نائل آمدند و اکنون وظيفه ما پاسداري از خون شهدا و ادامه دادن راه آنهاست.

توفيقيان گفت: مردم پاي نظام ايستاده اند و در تمام دوران، با تبعيت و پيروي از امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري، گوش به فرمانند و اين باعث بيمه شدن نظام شده است.

انتهاي پيام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۱۹:۳۲

26 Jan 2020