۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴
کد مطلب : ۳۶۴۲۴
رئيس جهاد کشاورزي شهرستان فارسان:

توزيع گوشت با قيمت 31 هزار تومان در شهرستان فارسان

رئيس جهاد کشاورزي شهرستان فارسان گفت: در ششمين جلسه تنظيم بازار شهرستان فارسان و به‌منظور برقراري آرامش در بازار مقرر گرديد به ميزان لازم اقلام موردنياز در بازار توزيع شود.
توزيع گوشت با قيمت 31 هزار تومان در شهرستان فارسان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، دهقان شهراني در جلسه تنظيم بازار شهرستان فارسان با بيان اينکه امسال هيچ کمبودي در تامين اقلام اساسي مردم در ماه محرم وجود ندارد افزود: لاشه‌گوشت گوسفندي گرم و وارداتي در شهرستان و در بين 18 قصابي باقيمت مصوب 31/500 تومان توزيع مي‌شود تا قيمت در بازار تنظيم گردد.

وي با بيان اينکه هيچ مشکلي براي تامين برنج و شکر ماه محرم و تنظيم بازار آن وجود ندارد، ادامه داد: به‌منظور تأمين بخشي از نيازهاي هيئت‌هاي مذهبي نيز مقرر گرديد ميزان 10/5 تن شکر باقيمت مصوب 2520 تومان و ميزان 12 تن برنج هر کيسه 40 هزار تومان تحويل سازمان تبليغات اسلامي گردد تا مسئولين هيئت‌ها با مراجعه به سازمان تبليغات اسلامي شهرستان سهميه خود را دريافت نمايند.

شهرانی اظهار داشت: تنظيم بازار مجموعه سياستگذاري‌ها و فعاليت‌هايي است که به منظور ايجاد ثبات در بازار و جلوگيري از نوسانات قيمت براي حمايت از توليدکنندگان و مصرف‌کنندگان اعمال مي‌شود.

انتهاي پيام1026ج /590پ
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی پیرغار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۰۳:۵۸

1 Jan 2020