۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹
کد مطلب : ۲۳۹۱۴
به بهانه اهانت هاشمي رفسنجاني به روستا نشينان؛

کينه توزي از شخص، مساوي توهين به روستائيان!

خداوند در سوره القصص آيه 5 به صراحت بيان مي فرمايند: وارثين اصلي زمين، پابرهنگان و مستضعفان اند.
کينه توزي از شخص، مساوي توهين به روستائيان!

قال الله تعالي في محکمه الکتابه " وَنُرِيدُ أَن نَّمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِينَ "
خداوند در اين آيه به صراحت بيان مي فرمايند: وارثين اصلي زمين، پابرهنگان و مستضعفان اند.
 
حال بايد در تحليل باين آقاى رفسنجاني که به نوعي تحقير اين قشر از امت اسلامي است دو گونه تحليل برداشت شود  .اول اينکه ايشان با توجه به کهولت سن دچار آلزايمر شده اند و گفته هاي قبلي خود را به نوعي نقض کرده اند که در جايي عنوان کردند: من روستا زاده هستم.
 دوم اينکه شايد از افرادي انقلابي کينه دارند و اتهام روستايي بودن را به آنها مي چسباند.
توضيح اينکه چرا آقاى هاشمي در آواخر عمر به گذشته خود لطمه مي زند، ملت مسلمان ايران آقاى هاشمي را فردي انقلابي و سياستمدار مي دانند که عمر خود را صرف انقلاب کرد. پس نبايد کاري  کند و حرفي بزند که در اذهان ملت براي هميشه محو شود، همانگونه که افرادي انقلابي تر و نزديکتر به امام (ره) قبلاً دچار اينگونه سرنوشت ها شده اند.
 
حضرت امام (ره) هميشه به پيروي از قرآن، اين انقلاب را انقلاب مستضعفان مي دانست و اگر آقاى هاشمي ادعا دارد که همراه و يارامام راحل بود،  نبايد قدمي از مواضع امام (ره)  عقب تر باشد. ولي متاسفانه در زمينه هاي مختلف مي بينيم که گذر زمان هاشمي را با خود برده است وحتي به مواضع گذشته خود پشت پا مي زند.
در پايان ضمن توصيه به حضرت آيت الله به خويشتن داري و سعه صدر به عنوان فرزند کوچکي از اين خيل عظيم روستائيان و روستازاده ها از ايشان عاجزانه خواهشمندم تاريخ انقلاب را براي يک بار ديگر ورق بزنند و اجازه بدهند کماکان مجبوبيت خود را در قلب ملت ايران حفظ کنند. و دچار سرنوشت منتظري نشوند و اگر هم از شخصي کينه اي دارد به پاي روستائيان و روستازاده ها نگذارند که اين قشر از مردم، شکايت خود را فرداي قيامت، در محضر حضرت رسول (ص) عنوان نکنند، چرا که دين اسلام، دين مبارزه با بت پرستي، شرک و نژاد پرستي و.. بوده است. مگر سلمان فارسي، ابوذر، بلال حبشي و ... از نزديکان حضرت رسول نبوده اند آيا پيامبر(ص) هم بخاطر رنگ پوست و نژاد و ثروت و... آنها را طرد نمود؟
 
راستي، آقاي مهدي هاشمي فرزند آيت الله آلان در کداميک از روستاهاي شمال در حال تفرج و خوشگذراني است ؟ پس الزاماً روستايي بودن بد نيست و بستگي شاد و شنگول بودن فرد دارد که چه برداشت کند از روستا ...
 

انتهای پیام1020ج /630 ل
 
مرجع : سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۳۱:۳۰

7 Jan 2020