۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵
کد مطلب : ۳۱۹۲۴

آب 2شهرک در بروجن قطع شد/رئيس اداره آب: سرماي هوا شبکه را از کار انداخت

رئيس اداره آب و فاضلاب بروجن با بيان اين که متاسفانه به علت شدت سرما شيرهاي تخليه منجمد شده بود، گفت: در پي سوختگي پمپ و همچنين سرماي شديد هوا وارد شبکه و منجر به قطعي آب شد.
آب 2شهرک در بروجن قطع شد/رئيس اداره آب: سرماي هوا شبکه را از کار انداخت
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، قطعي آب شرب در شهرک فاطميه و الهيه بروجن نارضايتي و اعتراض ساکنان اين دو شهرک را برانگيخت.

يکي از ساکنان شهرک فاطميه بروجن به خبرنگار کلار، گفت: از عصر روز پنجشنبه تا صبح امروز (شنبه) با قطعي آب مواجهه بوديم.

وي با بيان اين که طي اين مدت مجبور شديم از ديگر محله هاي شهر آب شرب خود را تامين کنيم، گفت: در تماس هاي مکرر با اداره آب و فاضلاب فقط بوق اشغال شنيديم.

سرماي هوا شبکه را از کار انداخت

سليمي رئيس اداره آب و فاضلاب شهر بروجن به خبرنگار کلار، گفت: در پي سوختگي پمپ آب، يکي از چاه هاي اصلي از مدار خارج شده بود و ديروز ظهر پس از تعمير آب وارد شبکه شد.

سليمي اضافه کرد: در حالي که مخزن پر از آب بود متاسفانه به خاطر هوايي که در شبکه قفل شده بود قسمت کوجکي از شهرک فاطميه و طبقات بالاي شهرک اليهه آب گيري نمي شد.

وي در واکنش به قطعي آب که از سوي اهالي شهرک به خبرنگار کلار ۲ روز اعلام شده بود، گفت: ما هميشه براي ۲۴ ساعت در مخزن آب ذخيره داريم و ديروز تا ظهر هم آب در مخزن وجود داشت؛ در نهايت ۲ ساعت با مشکل قطعي آب مواجه بوديم.

سليمي با بيان اين که متاسفانه به علت شدت سرما شيرهاي تخليه منجمد شده بود، گفت: در پي سرماي شديد، هوا وارد شبکه و منجر به قطعي آب شد.

وي با بيان اين که اکنون مشکل فني رخ داده در شبکه آب حل شده است، افزود: همه اهالي شهرک فاطميه و الهيه از آب شرب بهرمند هستند.

انتهاي پيام1022ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۲۴:۵۷

17 Jan 2020