۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱
کد مطلب : ۳۵۹۸۴
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور:

درمان و اشتغال دو دغدغه اصلی ایثارگران در جامعه فعلی است

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشوربه دغدغه های ایثارگران اشاره وگفت: درمان و اشتغال دودغدغه اصلی ایثارگران بوده که باحمایت های مسئولین استانی باید به آن رسیدگی شود.
درمان و اشتغال دو دغدغه اصلی ایثارگران در جامعه فعلی است
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی محلاتی معاون رییس جمهوری و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در مراسم افتتاحیه ساختمان مرکزی بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری (ع) گفت: یکی از مشکلات اصلی از ابتدای دولت یازدهم در بنیاد شهیدو امور ایثارگران نبود ساختمان های مطلوب و در شان ایثارگران بود که خداراشکر توانستیم تاحدودی این مشکل را مرتفع سازیم.

شهیدی بااشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری ایثارگران را افضل مردم دانست و افزود: مقدس ترین کارها و خدمت به ماواگذار شده و ماباید باتمام توان بتوانیم از این فرصت برای خدمت رسانی استفاده کنیم.

وی بابیان اینکه ساختمان خوب زمانی ارزشمندخواهدبودکه بتوانیم خدمات خوب و مطلوبی ارائه دهیم، افزود: همه تلاش ما برای افتتاح ساختمان های مجهز و نوسازبرطرف نمودن و خدمت مطلوب برای ایثارگران است؛ هرچه ارتباط مابا ایثارگران بیشتر باشد خدمت رسانی نیز مطلوب تر خواهد بود.

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشوربه دغدغه های ایثارگران اشاره وگفت: درمان و اشتغال دودغدغه اصلی ایثارگران است.

شهیدی گفت: درمساله درمان پیشرفت های خوبی صورت گرفته امابازهم باید برای ارتقا و بهبود شرایط برای ایثارگران تلاش کرد.

شهیدی به مشکلات اشتغال در استان اشاره و خاطرنشان کرد: مساله اشتغال یک مشکل عمومی دراستان بوده و یکی از دغدغه های مهم و اساسی ایثارگران است؛ که باعنایت مسئولین استانی باید برطرف شود.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۵۰:۳۲

27 Dec 2019