۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴
کد مطلب : ۳۲۹۱۴
فردا برگزار مي شود

اختتاميه جشنواره مردمي فيلم عمار و سومين سالگرد شهيد مدافع حرم علي عسگري

اختتاميه جشنواره استاني فيلم عمار يکشنبه ۱۰ بهمن ماه ساعت ۱۵در فرهنگسراي ارشاد شهرکرد با سخنراني حسن شمشادي خبرنگار صدا و سيما در سوريه و عراق برگزار مي‌شود.
اختتاميه جشنواره مردمي فيلم عمار و سومين سالگرد شهيد مدافع حرم علي عسگري

به گزارش جهانبین نیوز؛ دبير اجرايي جشنواره عمار چهارمحال و بختياري در گفتگو با مشکات برين بيان کرد: نظام جشنواره عمار يک نظام اسلامي با ارزش‌هاي مشخص است که مسئولان ارشاد بايد به آن بهاي بيشتري بدهند.

جزايري با اشاره به استراتژي اين جشنواره گفت: استراتژي جشنواره عمار براساس تفکر «ببين، بخواه و نشان‌بده» از سوي مردم است.

وي با بيان اينکه جشنواره عمار با هيچ يک از جشنواره‌هاي ديگر قابل مقايسه نيست، خاطرنشان کرد: ۴۰۰ نفر اکران‌کننده در سطح استان فعاليت مي‌کنند که اگر هر اکران ۱۰۰ بيننده داشته باشد جمعيت قابل قبولي را شامل مي‌شود.

دبير اجرايي جشنواره عمار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه جشنواره عمار در استان با کمک‌ها و نذورات مردمي برگزار مي‌شود، تصريح کرد: فيلم هنگامه با اهداي ۲ قاليچه دستباف اکران شد.

جزايري با اشاره به برگزاري اختتاميه جشنواره استاني فيلم عمار افزود: جشنواره استاني فيلم عمار از ۱۱ دي‌ماه آغاز که اختتاميه آن فردا ساعت ۱۵در فرهنگسراي ارشاد شهرکرد با سخنراني حسن شمشادي خبرنگار صدا و سيما در سوريه و عراق برگزار مي‌شود.

وي بيان کرد: ۵۳ اثر استاني در اين جشنواره شرکت کرده که از اين مجموع ۳۰ فيلم و ۲۳ اثر توليدات راديويي است.

دبير اجرايي جشنواره عمار چهارمحال و بختياري با اشاره به اکران فيلم‌هاي جشنواره عمار در استان گفت: تاکنون نزديک به ۹۰ فيلم در مکان‌هاي عمومي از جمله مدارس، مساجد، سالن‌هاي آمفي‌تئاتر، سينما بهمن شهرکرد، هيئت‌هاي مذهبي و منازل شهدا در سراسر استان اکران شده است.

جزايري خاطرنشان کرد: خريد بليط براي برخي از فيلم‌ها از جمله يتيم‌خانه ايران و ترمينال غرب که يک فيلم فوق‌العاده است، کاملاً داوطلبانه است.

وی گفت: در دورترین شهرها و روستاها اکران داشتیم و در اختتامیه  از اکران کنندگان برتر استان تجلیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه اختتامیه به میزبانی خانواده شهید علی عسگری برگزار و بانوان اردلی پذیرایی اختتامیه رو تقبل کرده اند تصریح کرد: از مدیرکل صدا و سیمای استان به خاطر همکاری و پوشش مناسبی برنامه ها تجلیل به عمل خواهد آمد.

 

انتهاي پيام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۳۱:۲۱

1 Jan 2020