۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲
کد مطلب : ۳۵۷۵۹
فرمانده انتظامي شهرستان بروجن خبر داد

دستگيري دو سارق و کشف يک دستگاه خودرو سرقتي در بروجن

فرمانده انظامي بروجن از دستگيري دو سارق و کشف يک دستگاه خودرو پژو پارس سرقتي در اين شهرستان خبر داد.
دستگيري دو سارق و کشف يک دستگاه خودرو سرقتي در بروجن
به گزارش جهانبین نیوز، سرهنگ غلامعلي شكري در گفتگو با کلار، اظهار داشت: با شليک ماموران انتظامي شهرستان بروجن دو سارق دستگير و يك دستگاه خودرو پژو پارس سرقتي از آنان كشف شد.

وي گفت: ماموران كلانتري۱۲ حين گشت زني در سطح شهر بروجن به يك دستگاه سواري پژو پارس با دو سرنشين در يكي از خيابان هاي پر تردد مشكوك و كنترل و بررسي اين خودرو را در دستور کار قرار دادند.

شکري افزود: سرنشينان اين خودرو با روئيت ماموران بدون توجه به دستور ايست اقدام به فرار به طرف محور خوزستان كردند كه عوامل گشت كلانتري با استعلام پلاک خودرو به سرقتي بودن آن پي برده و به تعقيب آن پرداختند.

وي خاطرنشان كرد: پس از اخذ دستور توقيف خودرو سرقتي از مقام قضائي و نظر به بي توجهي سرنشينان آن به اخطارهاي مكرر و دستور ايست پليس، ماموران با رعايت قانون به كارگيري سلاح هر دو لاستيك عقب پژو پارس را هدف قرار دادند.

سرهنگ شكري ادامه داد: با توقف خودرو اين دو سارق دستگير و در بازجوئي هاي فني پليس ضمن اعتراف به سرقت هاي مكرر در استان هاي هم جوار مشخص شد هر دو از سارقان حرفه اي و سابقه دار هستند.

فرمانده انتظامي شهرستان بروج  در پايان با اشاره به معرفي متهمين به مرجع قضائي تاكيد كرد: برخورد قاطع و قانوني با سارقان و بر هم زنندگان امنيت و آرامش مردم همواره در دستور كار پليس بروجن قرار دارد.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۵۳:۵۲

21 Jan 2020