۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸
کد مطلب : ۳۰۷۰۹
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

شهیدان مانند شمع سوختند تا امنیت بماند/ انتقال سیره شهدا وظیفه همگان است

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: مَثَل شهید، مَثَل شمعی است که می‌سوزد تا قرآن بماند و دیگران از آن استفاده کنند و درواقع شهید مانند شمع سوخت تا امنیت بمان
شهیدان مانند شمع سوختند تا امنیت بماند/ انتقال سیره شهدا وظیفه همگان است
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار رضا محمدسلیمانی فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در جشنواره روز سرباز اظهار کرد: فلسفه گرامیداشت‌ها و یادبودها ترکیبی از درس از گذشتگان و تجلیل از آن‌ها و درسی برای آیندگان است.

وی با بیان اینکه تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت و خانواده‌های آن‌ها وظیفه همه است افزود: شهادت یعنی پایان دادن به زندگی مادی و طبیعی خود.

سردار محمدسلیمانی تاکید کرد: مَثَل شهید، مَثَل شمعی است که می‌سوزد تا قرآن بماند و دیگران از آن استفاده کنند و درواقع شهید مانند شمع سوخت تا امنیت بماند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شهدا شمع محفل بشریت هستند و اگر این محفل روشن است روشناییش را مدیون شهداییم.

وی با بیان اینکه لازم است بهتر زندگی کردن را بیاموزیم چراکه دنیا مزرعه آخرت است افزود: خون شهدا انقلاب اسلامی ایران را بیمه کرد و ما وظیفه داریم در یک پروسه حساب شده سیره شهدا را انتقال دهیم، گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و برگزاری نمایشگاه‌ها و برنامه‌های اینچنینی برای تحقق همین امر است.

گفتنی است در انتهای این برنامه سربازان تجلیل شدند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۱۹:۱۶

28 Dec 2019