۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
کد مطلب : ۳۳۷۷۹
فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ خبر داد:

کاروان‌ راهيان نور شهرستان کوهرنگ به مناطق عملياتي جنوب اعزام شد

فرمانده سپاه شهرستان کوهرنگ گفت: کاروان‌هاي راهيان نور شهرستان کوهرنگ به مناطق عملياتي جنوب در دوران دفاع مقدس اعزام شد.
کاروان‌ راهيان نور شهرستان کوهرنگ به مناطق عملياتي جنوب اعزام شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، سرهنگ کرم نظري سرمازه، فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ صبح امروز در حاشيه اعزام راهيان نور شهرستان کوهرنگ از محل سپاه ناحيه کوهرنگ اظهار داشت:  44 نفر از خواهران بسيجي و خانواده شهدا به راهيان نور اعزام شدند.

فرمانده سپاه شهرستان کوهرنگ افزود: اين خواهران از حوزه خواهران حضرت آسيه به مناطق جنوب به مدت 3 روز اعزام شدند.

وي تصريح کرد: ترويج فرهنگ ايثار و شهادت با توجه به هجمه دشمنان و جنگ نرم در جوانان مي‌تواند آنان را از صدمات اين هجمه و آسيب‌هاي ناشي از آن حفظ کند.

فرمانده سپاه شهرستان کوهرنگ راهيان نور را بهترين روش انتقال فرهنگ ارزش‌هاي دفاع مقدس در جامعه دانست و افزود: با اعزام اين سفر مي‌توان به ارزش‌هايي که شهدا و رزمندگان اسلام آن را خلق کردند پي برد، بنابراين با حضور در اين مکان‌ها الگو گرفت و اين الگو براي جوانان سازنده است.

سرهنگ نظري، راهيان نور را در تقويت بستر فرهنگي جامعه مثمرثمر دانست و گفت: راهيان نور حتي در بستر مجرمانه جامعه نيز تأثيرگذار است و وقتي از ندامتگاه افرادي را به اين سرزمين مي‎برند متوجه مي‎شوند که قسمت زيادي از جامعه آن‌ها دچار خسران بوده است.

انتهاي پيام/610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۸:۰۸

13 Jan 2020