۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱
کد مطلب : ۲۶۵۷۹
کفاشیان بی رقیب می شود؟

68 روز تا جاودانگی یک لبخند

در این گزارش می‌خواهیم به بررسی طول ریاست 33 رییس تاریخ فدراسیون فوتبال کشورمان بپردازیم.
68 روز تا جاودانگی یک لبخند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،فدراسیون فوتبال ایران در سال ۱۳۲۵ خورشیدی تأسیس و از سال‌های ۱۹۴۸ و ۱۹۵۸ عضو فیفا و AFC درآمده است و در طول حیات ۶۹ ساله خود ۳۳ بار ریاست فدراسیون فوتبال را به خود دیده است.

ریاست به عنوان پرطرفدارترین و البته پرپول‌ترین فدراسیون ورزشی کشور همواره مورد توجه گروه‌های مختلفی بوده است و با توجه به انتخابی بودن رئیس فدراسیون فوتبال، همواره میانگین طول عمر ریاست بر فدراسیون فوتبال در این ۷۶ سال به ۲ سال هم نمی‌رسد و ۳۳ نفر در این سال‌ها بر فدراسیون فوتبال ریاست کرده‌اند که علی کفاشیان تنها فردی است که بیشترین زمان ریاست بر صندلی فدراسیون فوتبال را در اختیار دارد.

* کفاشیان رکوردار ریاست بر فوتبال

علی کفاشیان مرد همیشه خندان ورزش که ۱۸ سال سابقه ریاست بر فدراسیون دو میدانی و دبیری شورای المپیک کشورمان را در کارنامه خود دارد، تنها رئیس فدراسیون فوتبال است که با رای‌گیری و توسط مجمع عمومی به صندلی ریاست فدراسیون رسیده و توانسته است با ۸ سال با ریاست بر فدراسیون فوتبال رکوردار بیشترین زمان ریاست یک نفر در تاریخ ۷۶ ساله فدراسیون را در اختیار داشته باشد و علی صفایی فراهانی و محمد دادکان با ۵ و ۴ سال بعد از کفاشیان بیشترین زمان حضور بر مسند فوتبال را بعد از انقلاب شکوهمند ۵۷ در اختیار دارند.

البته کامبیز آتابای و مصطفی مکری هم با ۵ و ۶ سال بیشترین زمان ریاست قبل از انقلاب و زمان طاغوت را دارند.

* ۶۸ روز تا جاودانه شدن

انتخابات فدراسیون فوتبال در حالی ۶۸ روز دیگر برگزار می‌شود که علی کفاشیان هم علی رغم مخالفت‌های وزارت ورزش برای شرکت در انتخابات اعلام آمادگی کرده و در صورت پیروزی و ریاست مجدد بر فدراسیون فوتبال جاودانه خواهد شد، امری که با توجه به عملکرد وی در ایران و آسیا دور از ذهن نخواهد بود و فدراسیون فوتبال جاودانه خواهد شد.

باید دید اعضا مجمع عمومی فوتبال با توجه به عملکرد ۸ ساله وی در ایران و آسیا، آیا برای ۴ سال دیگر به مرد همیشه خندان و باهوش ورزش اعتماد خواهند کرد یا نه؟

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۳:۵۱

16 Jan 2020