۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸
کد مطلب : ۲۳۵۰۹
پیام تشکر استاندار چهارمحال و بختیاری؛

تعظیم و نکوداشت روز جهانی قدس حماسه فدائیان ولایت را به نمایش گذاشت

اینگونه حمایت‌های همه جانبه از مردم بی‌دفاع فلسطین، برگ زرین دیگری در پرونده اعمال خیر و نیکوکارانه و بشر دوستانه مردمان این مرز و بوم است
تعظیم و نکوداشت روز جهانی قدس حماسه فدائیان ولایت را به نمایش گذاشت
به گزارش جهانبین نیوز استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی از مردم شریف استان، برای حضور حماسي در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس تشکر کرد.

متن کامل پيام قاسم سلیمانی دشتکی، خطاب به مردم چهارمحال و بختیاری، به شرح ذیل است:

حمد و سپاس خداوند سبحان را که به همه ما توفیق داد با درک ماه مبارک رمضان و تأسی به میراث جاودانه امام خمینی (ره) و لبیک به ندای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و همراه، هم‌صدا، همدل و هم‌زبان با اقیانوس بیکران و خروشان امت اسلام و انسان‌های آزاده و حق‌طلب دنیا، با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر چهارمحال و بختیاری، فریاد حمایت از قدس شریف و برائت از رژیم صهیونیستی و حامیان آن را سر دهیم.

فرياد رساي شما روزه‌داران عزيز، امروز در سي و ششمين سالگرد روز جهاني قدس كه به ابتكار الهي رهبر كبير انقلاب اسلامي برتارك تاريخ به يادگار نشست، اعلام انزجار و نفرت از ددمنشي‌هاي اين رژيم غاصب و اعلام حمايت از مقاومت اسلامي نسل شجاع فلسطيني است كه عظمت، افتخار، اقتدار و عزت ملت اسلامي را در مقابل نظام سلطه و استكبار خون آشام جهاني به سركردگي آمريكاي جنايتكار و صهيونيسم غاصب به نمايش گذاشت.

بی‌شک تعظیم و نکوداشت روز جهانی قدس از سوی امت حزب الله چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی با شکوه امروز، بار دیگر حیرت جهانیان را برانگیخت و حماسه فدائیان ولایت را به نمایش گذاشت که بدینوسیله از حرکت انقلابی خودجوش اقشار مختلف مردم شهید پرور استان در راهپیمایی سرنوشت ساز روز جهانی قدس به مصداق حدیث شریف: «من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر ا... عز و جل» تقدیر و تشکر می‌نمایم.

رجاء واثق دارم که اینگونه حمایت‌های همه جانبه از مردم بی‌دفاع فلسطین، برگ زرین دیگری در پرونده اعمال خیر و نیکوکارانه و بشر دوستانه مردمان این مرز و بوم است، خداوند ان شاء الله به تمامی عزیزانی که در این راهپیمایی بزرگ شرکت کردند، اجر دنیوی و اخروی عطاء فرماید.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۵۳:۱۸

5 Jan 2020