۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸
کد مطلب : ۳۰۵۲۹
کارشناس مسائل سياسي در چهارمحال و بختیاری:

موقعيت استراتژيک ايران اسلامي، آمريکا را به وحشت انداخته است

کارشناس مسائل سیاسی در چهارمحال و بختیاری گفت: ايران در برپايي امنيت پايدار در منطقه از هيچ تلاشي دريغ نخواهد کرد و موقعيت استراتژيک ايران اسلامي است که آمريکا را به وحشت انداخته است.
موقعيت استراتژيک ايران اسلامي،  آمريکا را به وحشت انداخته است
به گزارش جهانبین نیوز منوچهر خليليان کارشناس مسائل سياسي در گفت‌وگو با منطقه آزاد ضمن تبيين اوضاع سياسي کشور گفت: جمهوري اسلامي ايران امروز در حساس ترين شرايط جهاني قرار دارد و چشم همه اجانب براي گسستگي و نابودي نظام به ايران دوخته شده است.

خليليان افزود: استکبار در وراي چهره بي‌طرفانه‌اي که از خود نشان مي‌دهد، خوي بدبيني و فسادانگيزي خود را در جامعه جهاني به اثبات رسانده است.

وي با بيان اينکه جمهوري اسلامي به جوانان و نوجوانان درس سرافرازي، عزت، ايثارگري و فداکاري را آموخته است، اظهار داشت: حکومت اسلامي با الگوي نهضت امام خميني (ره) هيچگاه سقوط نخواهد کرد.

این کارشناس مسائل سياسي در چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه دشمنان داخلي و خارجي به دنبال نابود کردن جمهوري اسلامي هستند، عنوان کرد: هيچ جنگ و رفتار خشونت‌آميزي نمي‌تواند خللي در اراده آهني ايران اسلامي وارد کند.

خليليان ادامه داد: دشمنان داخلي در داخل کشور فتنه‌هاي مختلفي را از طرق جنگ نرم، شبيخون فرهنگي و غيره طراحي کردند تا بتوانند انقلاب ما را به هم بريزند اما فتنه آنها براي همگان مشخص شد.

اين کارشناس سياسي با اشاره به وضعيت کشورهاي همسايه ايران، افزود: کودتاي اخير ترکيه حاصل رفتار مغاير اردوغان با ديگر کشورهاي مجاور خود بود، سياست‌هاي دوگانه در برخورد با مساله سوريه هم از سوي وي خالي از اشکال نبوده است.

خليليان بيان داشت: به نظر مي‌رسد اردوغان نسبت به مسائل منطقه‌اي يک ديد اسلامي دارد و پيرامون مقابله با داعش همکاري خوبي را با سوريه آغاز کرده است.

وي ادامه داد: ايران در برپايي امنيت پايدار در منطقه از هيچ تلاشي دريغ نخواهد کرد و موقعيت استراتژيک ايران اسلامي است که آمريکا را به وحشت انداخته و سياست‌هاي ضداستکبارانه ايران است که ترس و رعب را به هم پيمانان آمريکا و صهيونيسم غاصب وارد کرده است.

انتهاي پيام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۰۰:۰۵

30 Dec 2019