۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶
کد مطلب : ۳۶۵۶۹
گلايه چندين ساله شهروندان اردلي/گوش شنوايي براي حل مشکلات اهالي بافت قديم شهر اردل وجو ندارد

وضعيت نامناسب و غير بهداشتي کوچه‌هاي بافت قديم شهر اردل سلامت مردم را به خطر انداخت

وضعيت نامناسب اکثر کوچه‌هاي بافت قديم شهر اردل سلامت مردم را به خطر انداخته است که اين باعث گلايه مندي اين مردم رنج ديده از مسئولين بهداشت و درمان،جهاد کشاورزي و شهرداري شهر اردل شده است.
وضعيت نامناسب و غير بهداشتي کوچه‌هاي بافت قديم شهر اردل سلامت مردم را به خطر انداخت
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، کيفيت معابر شهري يکي از عوامل مهم و تاثيرگذار بر زندگي شهروندان مي باشد؛ از جمله مهمترين ويژگي‌هايي که يک شهر را از ساير شهرها متمايز مي‌کند و تاثير زيادي بر منظر شهري دارد، آسفالت يکدست و مناسب معابر است و يکي از شاخصهاي رضايت مندي از عملکرد شهرداري ها و مسئولان ذيربط محسوب مي شود.
جمعي از اهالي بافت قديم شهر اردل در تماس تلفني با پايگاه خبري هفت چشمه، با گلايه از مسئولين بهداشت و درمان،جهاد کشاورزي و شهرداري در خصوص وضعيت نامناسب کوچه هاي اين منطقه اظهار داشتند: اکثر کوچه هاي بافت قديم شهر اردل بعد از بارندگي تبديل به باتلاق مي شود و هنوز کسي براي رفع اين مشکل اساسي گامي برنداشت.

آنها در ادامه گفتند: از شهرداري اردل درخواست داريم به وضعيت اين کوچه ها رسيدگي کنند.


اهالي بافت قديم از وضعيت نامناسب و غير بهداشتي کوچه‌هاي بافت قديدم شهر اردل گلايه داشتند و اظهار کردند :در برخي کوچه ها منازل مسکوني فرسوده اي است که به مجتمع دامداري تبديل شد و دامداران در هنگام بارگيري و جابجايي علوفه ها و کودهاي دامي در وسط اين کوچه وضعيت بهداشتي را رعايت نکرده و مقداري از کودهاي دامي در کوچه ها ريخته مي شود که اين باعث بروز برخي بيماري ها پوستي مي شود که انتظار مي رود بهداشت و درمان شهرستان اردل به اين دامداران توصيه اي کند نه اينکه فقط نظاره گر باشد .


البته اين مسئله مي بايست از طرف جهار کشاورزي شهرستان اردل کارشناسي شود يعني اينکه جهاد کشاورزي قطعه زميني را براي دامداران براي احداث مجتمع دامداران شهر اردل در نظر بگيريد و دامداران در آن منطقه مشغول پرورش دام ها خود باشند تا ديگر اين مشکلات به وجود نيايد.

اهالي بافت قديم شهر اردل از مسئولين مربوطه خواستند تا براي رفع اين مشکل اساسي اين منطقه هر چه زودتر چاره اي بجويند نه اينکه دست روي دست بگذارند و اهالي اين منطقه زمستان امسال را هم در باتلاق سپري کنند.

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۳۰:۱۳

27 Dec 2019