۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴
کد مطلب : ۲۱۸۹۹
گزارش/

کيفيت پايين نان در بروجن موجب نارضايتي مردم شده است

شهروندان بروجني از بي کيفيتي و کم فروشي نان گلايه مند هستند.
کيفيت پايين نان در بروجن موجب نارضايتي مردم شده است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، نگاهي به روند پخت نان در شهر بروجن حکايت از بي‌کيفيتي آن در برخي از نانوايي‌ها داشته که این امر اسباب نارضايتي شهروندان را فراهم آورده است.

يکي از شهروندان بروجني ضمن تاکيد بر اين که توجه و نظارت بر پخت نان با کيفيت و عرضه آن به مردم يک امر ضروري است، اظهار کرد: برخي از نانوايي ها کم فروشي ميکنند؛ وزن نان را از ۳۰۰ گرم به ۱۰۰ گرم کاهش داده اند.

وي با اشاره به کثرت نانوايي هاي آزاد پز افزود: نانوايان با افزودني هاي غير مجاز رنگ نان را تغيير ميدهند در صورتي که هر گونه افزودني غير مجاز به نان مشکل دارد.

ديگر شهروند بروجني گفت: جويدن نان بعضي از نانوايي ها به سختي انجام مي شود و قابل بلعيدن نيست و فقط مي توان آن را به شکل تازه خوري مصرف کرد.

وي با تاکيد بر اينکه مردم در خصوص کيفيت نان گلايه مند هستند، گفت: ناظران و مسئولان بايد اين بي‎‎کيفيتي‌ها را رصد و با متخلفان برخورد کنند.

چرا بر کيفيت پايين و کم فروشي نان که در بعضي نانوايي‌هاي اين شهر رخ مي‌دهد نظارتي صورت نمي‌گيرد؟ مسئولان بايد چاره‌اي براي نان‌هاي بي‌کيفيتي که مردم در سفره مي‌گذارند بينديشند.

با توجه به اين که بخش قابل توجهي از پروتئين و انرژي مورد نياز مردم از نان تامين مي‌شود، بي‌شک عرضه‌ نان سالم و با کيفيت در حفظ سلامت جامعه نقش بسيار موثري دارد.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۴۰:۴۲

13 Jan 2020