۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲
کد مطلب : ۳۵۸۴۹
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری:

کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری سالانه بیش از ۱۰۰ هزار کتاب مطالعه می کنند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با پشتوانه ۲۸۰ هزار جلد کتاب سالیانه بیش از ۱۰۰ هزار کتاب به عنوان امانت در اختیار کودکان و نوجوان استان می گذارد که حرکت موثری در گسترش و توسعه کتاب و کتابخوانی در میان این قشر به شمار می آید.
کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری سالانه بیش از ۱۰۰ هزار کتاب مطالعه می کنند
فرزاد رحیمی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ از اجرای بیش از پنجاه طرح کتابخانه ای در خصوص توسعه ی کتابخوانی در بخشهای فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی در ۲۱ مرکز فرهنگی هنری ثابت و چهار کتابخانه سیار و پستی در این استان خبر داد.

رحیمی با اشاره به اینکه مراکز فرهنگی هنری کانون کتابخانه های تخصصی در حوزه کتابخوانی کودک و نوجوان محسوب می شود افزود: ترغیب و تشویق کودکان به مطالعه با استفاده از فعالیت های مختلف در کانون ازجمله رسالت های فرهنگی مراکز ما در استان محسوب می شود.

وی ادامه داد: فعالیت های کانون در کل فعالیت هایی کتاب محور هستند که در آنها کودکان و نوجوانان به طور غیرمستقیم ترغیب به خواندن کتاب می شوند.

رحیمی بیان کرد: فعالیت هایی نظیر معرفی کتاب، کتابخوانی، شعر خوانی، قصه گویی، نقاشی یا سفالگری با استفاده از شخصیت های کتاب، نمایش و... ازجمله فعالیت های کتاب محور کانون محسوب می شوند که در بطن خود فعالیت کتاب و کتابخوانی را در حوزه کودک و نوجوان توسعه می بخشند.

رحیمی در این باره افزود: مراکز کانون استان مجموعا با تحت پوشش قرار دادن ۳۵ هزار عضو ثابت در مراکزفرهنگی هنری توانسته اند قدم های موثری در خصوص بالا رفتن سرانه مطالعه ی کودکان و نوجوانان بردارند.

وی باین داشت: مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با پشتوانه ۲۸۰ هزار جلد کتاب سالیانه بیش از ۱۰۰ هزار کتاب به عنوان امانت در اختیار کودکان و نوجوان استان می گذارد که حرکت موثری در گسترش و توسعه کتاب و کتابخوانی در میان این قشر به شمار می آید.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۴۲:۰۵

25 Jan 2020