۰
plusresetminus
امام جمعه شهرکرد گفت: دستاوردهای انقلاب در طول چهار دهه موجب زنده شدن امید در دل مردم می‌شود و مشکلات خللی در این امید ایجاد نمی‌کند.
تحریم های 40ساله دشمن، چراغ امید را در دلهای مردم فروزان تر کرد/بصیرت عامل اصلی دربدست آوردن دستاوردهای  انقلاب اسلامی
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد با اشاره به اینکه برخی گناهانی که ناخواسته انجام می‌شود اثر وضعی بر زندگی دارد، عنوان کرد: باید مراقبت در انجام کارها و خواسته‌ها صورت بگیرد و باید به این نکته توجه کرد که اثر وضعی مال شبهه‌دار و گناهان کوچک در زندگی عدم استجابت دعا است.

نکونام با اشاره به دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته، گفت: بصیرت و آگهی عامل مهمی در بدست آوردن این دستاوردهابوده است.

وی با بیان اینکه امروز جوانان ما ارزش‌های اسلامی و انقلابی و همچنین کم‌کاری و ضعف‌های دولتمردان را مطالبه می‌کنند، گفت: نباید بگذاریم انتقادات موجب سوء استفاده دشمن شود.

خطیب نمازجمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه مردم بابصیرت ایران بارها پس از پیروزی انقلاب در برهه‌های مختلف جانانه در برابر فتنه‌های دشمن ایستادند، افزود: فتنه‌های دشمن هنوز به پایان نرسیده است و ما باید همیشه با هوشیاری این فتنه‌ها را خنثی کنیم.

نکونام گفت: دشمانان ما در طول این ۴۰ سال هرگز نتوانستند با جنگ نظامی، تحریم، جنگ اقتصادی، هجمه فرهنگی و جنگ نرم به هدف شوم خود برسد.

وی افزود: طبق آمارها ۹۰ درصد خدمات در چهارمحال و بختیاری بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بوده است و دستاوردهای انقلاب را در طول چهار دهه موجب زنده شدن امید در دل مردم می‌شود و مشکلات خللی در این امید ایجاد نمی‌کند.

امام جمعه شهرکرد به مناسبت‌های پیش‌رو اشاره وگفت: حادثه تاریخی ۶ بهمن در شهر آمل، همیشه در اذهان مردم زنده است که دشمن قصد داشت در جنگل‌های آمل سنگر بسازد و با تسخیر شهر آمل به سمت تهران حرکت کند و مانع برگزاری چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شود.

نکونام اضافه کرد: مردم با بصیرت شهر آمل تمام شهر را سنگر بستند و مانع رسیدن دشمنان به هدف شومشان شدند و از آن پس این شهر به شهر هزاران سنگر معروف شد.

نکونام در پایان با اشاره به بیعت تاریخی مردم چهارمحال و بختیاری در بیستم بهمن‌ماه ۵۷، اظهار داشت: مردم ولایتمدار این استان ثابت کردند در همه حال پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و نمی‌گذارند دشمن به اهداف خود برسد.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۲۹:۵۸

27 Dec 2019