۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۹
کد مطلب : ۱۷۶۶۹
رضايي دبیرتشخیص مصلحت نظام درهمایش علی مردان خان بختیاری:

ايل بختياري قهرمان مظلوم تاريخ ايران/خانه مشروطه در استان چهارمحال وبختياري بنا شود

ايل غيور بختياري در زمان تمام شاهان پهلوي دليري و رشادتهايي بالايي داشتند ولي تاريخ را که نگاه مي کنيم اصلا از بختياري اسمي نيست و اين نشان مي دهد که بختیاري ها قهرمانان مظلوم تاريخ ايران هستند.
ايل بختياري قهرمان مظلوم تاريخ ايران/خانه مشروطه در استان چهارمحال وبختياري بنا شود
به گزارش جهانبین نیوز، دکتر محسن رضايي دبير تشخيص مصلحت نظام ظهر امروز در ويژه همايش نکوداشت شهيد عليمردان خان و بي بي مريم بختياري که در سالن مهرگان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل با حضور پرشور مردم بر گزار شد، با اشاره به رشادت هاي بختياري ها در طول دفاع مقدس، گفت: بختياري ها دليرمرداني هستند که وفاداري به نظام اسلامي را همواره با افتخار اعلام و ثابت کرده اند.

رضايي به رشادت هاي علي مردان خان بختياري اشاره کرد و افزود: او در اوج استبداد در برابر نظام پهلوي ايستاد و پرچمي که برافراشت مزين به جمله «لا اله الا الله ، محمد رسول الله ، علي ولي الله» بود و شعار شير عليمردان خان، «زنده باد ايران»، «آزادي» و «مبارزه با پهلوي» بوده است.

وي در ادامه از مسئولين استاني خواست که هرچه زودتر خانه مشروطه در استان چهار محال و بختاري بنا شود تا تمامي مردم دنيا با تاريخ بختاري آشنا شوند.

رضايي در پايان خاطرنشان کرد: اين يادبودها بايد به طور مستمر برگزار شود تا فداکاري اين سربازان وطن به مردم نشان داده شود؛ بختياري ها سينه خود را سپر ايران زمين کردند و هميشه پشتوانه نظام جمهوري اسلامي هستند و خواهند بود.

در پايان برنامه موسيقي عليمردان خان بختیاري با صداي رضا صالحي خواننده محبوب بختياري اجرا شده است.
انتها ي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۲۱:۰۷

12 Jan 2020