۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۷
کد مطلب : ۱۵۶۸۹
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان:

افزایش سطح بصیریت مردم مهمترین وظیفه یک مبلغ است

امروزه که شاهد رشد فرقه‌های متعدد وهابیت در جامعه هستیم اساسی‌ترین وظیفه یک مبلغ در راه مواجهه با این فرقه‌های ظاله افزایش سطح بصیریت و آگاهی در بین مردم است که لازمه این کار بالابردن سطح معلومات و آگاهی خود است.
افزایش سطح بصیریت مردم مهمترین وظیفه یک مبلغ است
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام محسن غلامیان در جمع مبلغان این اداره کل اظهار کرد: امروز شما به عنوان پیش قراولان عرصه رسالت نبوی وظیفه خطیری در راه ابلاغ و ترویج فرهنگ اصیل اسلامی و بصیرت اسلامی در سطح جامعه دارید که این نعمت ابلاغ و ترویج دین را خداوند به کمتر کسی عنایت می‌کند.

وی افزود: بنابراین به همین منظور باید قدردان این نعمت الهی باشید و این قدردانی را با مطالعه و استفاده از شیوه و ابزارهای نوین تبلیغ در کنار تبلیغ سنتی در راه اشاعه و ترویج مطلوب‌تر شعائر اسلامی باید نمایان کنید و با افزایش سطح آگاهی، تعهد در بین عموم مردم سبب افزایش بصیریت که مدنظر مقام معظم رهبری در مواجهه با مسائل و جریان‌های که پیش رو جامعه هست، باشید.

غلامیان افزود: وقف یکی از سنت‌های حسنه دین و از مهم‌ترین شعائر اسلامی است که کم و بیش با دست‌اندازی‌هایی همراه بوده است و تنها راه مبارزه با این موقوفه‌خواری‌ها بیان مسائل شرعی وقف در بین عموم مردم است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: امروزه که شاهد رشد فرقه‌های متعدد وهابیت در جامعه هستیم اساسی‌ترین وظیفه یک مبلغ در راه مواجهه با این فرقه‌های ظاله افزایش سطح بصیریت و آگاهی در بین مردم است که لازمه این کار بالابردن سطح معلومات و آگاهی خود است.

گفتنی است، ۶۷ مبلغ در قالب طرح نشاط معنوی و ضیافت الهی به امامزادگان و مناطق محروم این استان اعزام شدند.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۵۸:۲۶

27 Dec 2019