۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۳۱۶۰۹
شهردار سامان:

پارکينگ هاي مجموعه تاريخي و تفريحي پل زمانخان آسفالت شد

شهردار سامان گفت: پارکينگ ضلع شمالي پل زمانخان براي اولين بار با اعتبار بالغ بر 500 ميليون ريال آسفالت شد.
پارکينگ هاي مجموعه تاريخي و تفريحي پل زمانخان آسفالت شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ شهردار سامان يزدان آقاخاني در گفت و گو با خبرنگار سامان ما با بيان اينکه در راستاي ايجاد زيرساخت هاي گردشگري در مجموعه تاريخي و تفريحي پل زمانخان پارکنيگ هاي شمالي و جنوبي اين مجموعه آسفالت شد، اظهار داشت: پارکينگ ضلع شمالي پل زمانخان براي اولين بار با اعتبار بالغ بر 500 ميليون ريال آسفالت شد.

آقاخاني با تاکيد بر اينکه در مدت دو ماه گذشته شهرداري سامان توانست با پخش بيش از ۱۰ هزار تن آسفالت گرم در سطح معابر شهري و پارکينگ پل تاريخي زمانخان رکورددار آسفالت در سال هاي اخير باشد اظهار داشت: باتوجه به ميزان گردشگر ورودی به شهرستان سامان، ضلع شمالي و جنوبي پارکينگ پل تاريخي زمانخان به متراژ ۳ هزار مترمربع و با اعتباري بالغ بر پانصد میلیون ريال آسفالت شد.

وي افزود: تمامي کوچه هاي شهر سامان که پيشتر و در سال هاي متوالي فاقد آسفالت مناسب بودند را در مدت ۶۱ روز از سالجاري توانستيم با عوامل تيم شهرداري تمامي کوچه هاي شهر را آسفالت ريزي و بهسازي کنيم.

آقاخاني افزود: اميدواريم در سال آينده بتوانيم بيشترين هزينه و بودجه شهرداري را صرف مبلمان شهري کنيم و با توجه بر اينکه اين شهرستان يک شهر توريستي است زيرساخت هاي مناسب براي گردشگران و مسافران ايجاد کنيم.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۱۷:۱۴

8 Jan 2020