۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲
کد مطلب : ۳۶۶۵۹
کارشناس ارشد مسائل سیاسی در چهارمحال وبختیاری:

تروریست خواندن سپاه،حمله به امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران/من یک سپاهی ام، تجلی تفکر عاشورایی در فرهنگ ملت است

کارشناس ارشد مسائل سیاسی گفت: باید تروریست خواندن سپاه را حمله به امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران دانست که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار ارتش و نیروی انتظامی و دیگر نهادهای امنیتی متولی ایجاد و گسترش آن هستند.
تروریست خواندن سپاه،حمله به امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران/من یک سپاهی ام، تجلی تفکر عاشورایی در فرهنگ ملت است
علی‌رضا اسماعیلی کارشناس ارشد مسائل سیاسی در چهارمحال وبختیاری در گفت وگوبا جهانبین نیوز،با بیان اینکه نوع موضع گیری و صحبت های ترامپ در خصوص ایران قابل پیش بینی بود، گفت: روند روبه اضمحلال و فروپاشی آمریکا و بحرانهای متعدد داخلی و بین المللی این کشور رییس جمهور آمریکا را بر آن داشته تا با دشمن تراشی بین المللی ، بحرانهای فزاینده داخلی را به بیرون از مرزها منتقل کند .

اسماعیلی تصریح کرد: نفوذ تفکر صهیونیسم افراطی در مسئولین طراز اول آمریکا امری بدیهی است و دشمنی راهبردی این تفکر با گفتمان انقلاب اسلامی بر هیچ کسی پوشیده نیست و قطعا این مواضع سخیف و به دور از عقلانیت نیز بی تاثیر از این این تفکر نیست.

رشد اسلام شیعی عصبانیت شدید استکبار را به همراه دارد

وی شکستهای متعدد بین المللی منطقه ای آمریکا و متحدانش در جهت دهی جریان تکفیر و شکستن حلقه مقاومت ،را نشانه گسترش قدرت منطقه ای جمهوری اسلامی دانست و گفت: این امر به مفهوم رشد اسلام شیعی در منطقه و با الگوگیری از تعالیم انقلاب اسلامی است، این امر عصبانیت شدید ترامپ و مسئولین استکباری را به همراه داشته و غیر از این سخنان آشفته و به دور از ادب سیاسی نیز نباید از این افراد انتظار داشت .

سخنان ترامپ، حلقه تکمیل کننده اسلام هراسی

اسماعیلی سخنان ترامپ را حلقه تکمیل کننده اسلام هراسی جریان تکفیر و حتی همسو و هماهنگ با این جریان دانست و افزود: در واقع تروریست خواندن ایران به مفهوم تروریست خواندن ام القرای شیعی جهان اسلام است که در سالهای گذشته تلاش شده قرائت تکفیری از اسلام در دنیا منتشر شود تا هر گاه ترامپ یا هر شخص دیگری واژه تروریسم را به کار می برد در ذهن مخاطب ، اسلام و مسلمانان متبادر گردد.

وی به برخی اعتمادهای نابجا از سوی برخی مسئولین داخلی و عدم پاسخگویی به موقع و به اندازه در برابر نقض عهدهای مکرر آمریکا در خصوص جمهوری اسلامی ایران اشاره و گفت: همه اینها موجب امیدواری و گستاخی هرچه بیشتر آمریکا در خصوص ایران شده است.

تروریست خواندن سپاه، حمله به امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است

کارشناس مسائل سیاسی تاکیدکرد: حمله ترامپ به نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نباید تروریست خواندن کارمندان و کارکنان و فرماندهان سپاه دانست بلکه باید تروریست خواندن سپاه را حمله به امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران دانست که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار ارتش و نیروی انتظامی و دیگر نهادهای امنیتی متولی ایجاد و گسترش آن هستند.

وی با اشاره به اینکه در واقع حمله به سپاه یعنی حمله به تفکر انقلابی ، جهادی و حضور همه جانبه در همه صحنه هایی که انقلاب اسلامی به این توان نیازمند است، گفت: هماهنگی و همنوایی نیروهای مسلح و امنیتی نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه فرماندهی معظم کل قوا در برابر توطئه های دشمنان در این مقطع بیش از هر زمان ضروری می نماید .

کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: همزمانی مطرح شدن تحریمهای جدید که معیشت مردم را با مخاطره روبرو خواهد کرد و تروریست خواندن سپاه ، دور روی یک سکه هستند که به جامعه القاء شود که تحریمهای جدید نتیجه مقاومتهای نهادهای انقلابی هستند، که بصیرت و هوشیاری مردم در مطالعه تاریخچه و موضوعات تحریمهای آمریکا و متحدانش علیه نظام جمهوری اسلامی ایران این نقشه را نیز با شکست مواجه میکند.

هشتک من یک سپاهی ام، نشان از فراتر بودن سپاه در نظام جمهوری اسلامی است

وی به هشتکهای من یک سپاهی ام دو روز اخیر در فضای مجازی اشاره و گفت: این هشتک ها نشان از فراتر بودن سپاه در نظام مقدس جمهوری اسلامی مفهومی از یک ارگان و نهاد داشت و سپاه اسلام با عضویت تمامی مردم ایران از هر گروه و حزب و جریان و با هر سلیقه ای تحت لوای رهبری فرزانه انقلاب شکل گرفته و به حول و قوه الهی زمینه ساز ظهور منجی عالم را فراهم خواهد کرد و اسلام ناب را در سرتاسر گیتی منتشر خواهد نمود.

اسماعیلی هدف آمریکا و استکبار جهانی در ایران را ایجاد شکافهای اجتماعی و سیاسی و بویژه صف بندیهای دوستداران و مخالفان رابطه با آمریکا دانست و تصریح کرد: در چنین شرایطی از تصفیه حسابهای سیاسی باید پرهیز شود و همه ملت ایران ید واحده و گوش به فرمان ولایت باشند تا مسیر نفوذ دشمن در صفوف مردم و مسئولین مسدود گردد.

کارشناس مسائل سیاسی خطاب به مسئولین نظام جمهوری اسلامی گفت: بایددولتمردان وابستگی خود رابه برجام به صفر برسانند و  نباید همه توان دولت به حفظ برجام مصرف شود این امر به صورت مقتدرانه اعلام شود که برجام بر اساس اعتماد متقابل شکل گرفته و به عنوان تنها گزینه جمهوری اسلامی نبوده و نیست و اگر این موافقتنامه متضمن منافع جمهوری اسلامی نباشد نظام جمهوری اسلامی گزینه های دیگری را برای مقابله با تحریمهای ظالمانه به کار خواهد گرفت که قطعا موجب زیان غرب می شود.

وی مواضع صریح و انقلابی مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در قبال این یاوه گوییها در روز گذشته را بسیار ستودنی عنوان و خاطر نشان کرد: به نظر میرسد تنها راه مقابله با این مواضع نیز همین اقتدار اعلامی و انشاءالله اجرایی است.

اسماعیلی تاکید رییس جمهور بر اجرای مقتدرانه اصول اقتصاد مقامتی را بدون تردید بهترین راهکار مقابله با تحریمها عنوان و تاکید کرد: دولت به صورت عاجل و قاطع با تشکیل جلسه و بررسی اصول اقتصاد مقاومتی و راهکارهای مقابله با تحریمها بر اساس تکیه بر توان داخلی به صورت عملی به این مواضع سخیف ترامپ پاسخ دهد.

اگر کسی در مسیر تفرقه حرکت کند آب به آسیاب دشمن می ریزد

وی بابیان اینکه وحدت ملی و یکپارچگی ملت ایران در مقابل این مواضع بسیار مهم است و قطعا اگر کسی در این شرایط در مسیر تفرقه حرکت کند آب به آسیاب دشمن ریخته است، گفت:  از این فرصت باید برای افشای ماهیت خبیث و غیر قابل اعتماد گفتمان غرب استفاده کرد و این امر وظیفه نخبگان فکری و بویژه دانشگاهی و حوزوی است.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۳۰:۵۹

10 Jan 2020