۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۳
کد مطلب : ۲۴۳۱۹
مدیر کل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری:

بهبود وضعیت سرانه فضای فیزیکی کتابخانه های استان

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان گفت: سرانه فضای فیزیکی کتابخانه ها با افتتاح کتابخانه هایی در شهرهای باباحیدر و گهرو از توابع شهرستانهای فارسان و کیار بهبود خواهد یافت.
بهبود وضعیت سرانه فضای فیزیکی کتابخانه های استان
مدیر کل کتابخانه های عمومی استان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ضمن بیان این خبر افزود: در سومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی استان مقرر گردید به منظور بهبود وضعیت سرانه فضای کتابخانه ها و ارائه خدماتی در خور و شایسته در شهرهای باباحیدر و گهرو از توابع شهرستانهای فارسان و کیار به دستور استاندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی استان، یک طبقه از فرهنگسرای شهرهای باباحیدر و گهرو با حمایت مالی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تکمیل و جهت بهره برداری در اختیار اداره کل کتابخانه های عمومی استان قرار گیرد.

فرهاد خلیل مقدم مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ضمن معرفی نشست کتاب خوان و اهداف این نشست و خواستار حضور مستمر و همکاری مشترک جهت برگزاری موفق این نشست ها در استان شد.

وی افزود: استان فضای فیزیکی ما به ازای هر ۱۰۰ نفر ۳/۱۰ درصد و به ازای هر نفر جمعیت کمتر از یک نسخه کتاب داریم و الان ۳/۹۵ درصد جمعیت ما عضو کتابخانه ها هستند.

خلیل مقدم اظهار کرد: در برخی از شهر های این استان فضای کتاب خوانی کم است و لازم است توسعه داده شود.

وی گفت: کتابخانه ولی عصر (عج) شهر باباحیدر به صورت موقت در ساختمانی متعلق به اوقاف و امور خیریه استقرار یافته و کتابخانه شهید رجائی گهرو در ساختمانی استیجاری در حال فعالیت است.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۳:۵۱

30 Dec 2019