۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۰
کد مطلب : ۴۰۳۳۹
معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده:

مدیریت دولتی طی چهار سال آینده هشت سال جوان‌تر می‌شود

معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده گفت: باید طی چهار سال آینده ۳۰ درصد از پست‌های دولتی به بانوان سپرده شود و لازم از مدیریت دولتی هشت سال جوان‌تر شود.
مدیریت دولتی طی چهار سال آینده هشت سال جوان‌تر می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوری در امور بانوان و خانواده در شورای اداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به وضعیت خاصی که به علت جنگ اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه در کشور ایجاد شده اظهار کرد: دولت باید برای کارایی طرح‌هایش تلاش کند و اجازه ندهد کارآمدی دولت به چالش کشیده شود.

ابتکار ایجاد امید در بین مردم را منوط بر کار و تلاش دولت عنوان و بیان داشت: عدالت یکی ظرفیت‌ها و فرصت‌هاست و این عدالت جنبه‌های متفاوتی را در بر می‌گیرد.

معاون رئیس جمهور در انور بانوان و خانواده خاطرنشان کرد: طرح مهارت‌افزایی زنان مدت‌هاست دنبال می‌شود.

وی افزود: لازم است فعالیت‌ها و ثرمایه‌گذاری‌ها در صنعت‌ و گردشگری مورد توجه قرار گیرد، چون در شرایط فعلی صنعت گردشگری یک فرصت است که باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده عدالت جنسیتی را یکی دیگر از شاخه‌های عدالت دانست و تاکید کرد: خداوند در قرآن با نگاهی متعالی به خلقت زن و مردم توجه داشته است.

ابتکار با اشاره به سیاست‌های قانون اشاسی و سیاست‌های ابلاغی از سوی رهبر معطزم انقلاب در خصوص قرارگیری زنان و مردان در کنار هم ادامه داد: دولت برای رعایت این عدالت و اجرای این سیاست‌ها برنامه‌هایی را پیش‌بینی کرده است.

معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده گفت: ارائه آمار تفکیک به جنس از سوی دستگاه‌های اجرای در جذب زنان یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در دولت است.

وی اضافه کرد: باید طی چهار سال آینده ۳۰ درصد از پست‌های دولتی به بانوان سپرده شود و لازم از مدیریت دولتی هشت سال جوان‌تر شود.

ابتکار بیان داشت: حدود ۴ میلیون زن سرپرست خانواره در ایران زندگی می‌کنند و برنامه‌ریزی‌ها در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی برای این افراد است.

انتهای پیام/ ۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۵:۱۶

27 Dec 2019